Aplikacja mobilna ePraca
08.10.2021
Informujemy o udostępnieniu przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej nowej aplikacji mobilnej ePraca.
Dostępne w niej są wszystkie informacje na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz ochotnicze hufce pracy. Aplikacja umożliwia łatwiejsze i szybsze przeszukiwanie ofert pracy, niż za pomocą strony internetowej.
Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
- wygodny, prosty i przyjazny interfejs użytkownika dzięki pełnej integracji z systemem operacyjnym Android,
- szybkie filtrowanie ofert:
- wg zawodu (wpisując tylko nazwę zawodu),
- wg lokalizacji (wpisując nazwę lokalizacji lub kod pocztowy),
- wskazywanie geolokalizacji, czyli wskazanie bieżącej lokalizacji na mapie,
- wyskakujące powiadomienia (ang. Push) - informacje o nowy ofertach, szkoleniach, targach itp.,
- miejsca, lokalizator GPS - wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu,
- połączenia telefoniczne - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email,
- kalendarz - zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.),
- kontakty - zapisywanie danych kontaktowych,
- mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania,
- konta - proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej,
- subskrypcje - zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń,
- publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.
PUP