Tytuł/stanowisko: Księgowa/Księgowy
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze księgowa/księgowy w referacie finansowo-księgowym od 01 marca 2024 r.
Informacje o ofercie
- Przedmiot konkursu:
- Stanowisko księgowa/księgowy
- Liczba stanowisk 1,
- Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8,
- Podstawa zatrudnienia: w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- prowadzenie i księgowanie rozliczeń związanych ze zwrotami od dłużników alimentacyjnych,
- rozliczanie i księgowanie rozliczeń związanych ze zwrotami nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz zwrotu innych świadczeń związanych z realizacją zadań zleconych,
- prowadzenie i księgowanie wyciągów bankowych, ustalanie i księgowanie odpisu aktualizacyjnego,
- ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadań w referacie finansowo-księgowym,
- rejestrowanie i ewidencja dokumentów źródłowych związanych z realizacją wydatków Ośrodka,
- ewidencja środków trwałych w systemie księgowym Ośrodka,
- prowadzenie rozrachunków należności budżetowych,
- miesięczne uzgadnianie kont oraz wydatków z kosztami,
- realizacja wypłat świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych, świadczeń z pomocy społecznej oraz innych świadczeń w ramach zadań zleconych,
- wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych przełożonego i głównego księgowego
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka,
- współpraca z innymi instytucjami w zakresie podejmowanych działań.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
- Wymagania niezbędne(formalne) :
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), [1]
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o postępowaniu administracyjnym, znajomość przepisów samorządowych, znajomość przepisów podatkowych.
- Wymagania dodatkowe:
- minimum 2 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
- posiadanie cech osobowości takich jak: umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, sumienność i rzetelność, komunikatywność,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
- dobra znajomość obsługi komputera, poczty elektronicznej, urządzeń biurowych,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, kreatywność myślenia i planowania pracy,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań.
[1] zgodnie z przepisem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
Wymagane dokumenty
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie (załącznik nr 1),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu),
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie - podpisane własnoręcznie (załącznik nr 2),
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (załącznik nr 3),
- w przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, należy złożyć oświadczenie o treści.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko. Jestem świadomy/-a, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Administratora w ocenie mojej kandydatury” - dotyczy to m.in. kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia:
Metody, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru. Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W tym przypadku proszę o wskazanie szczególnych potrzeb przez kandydata (jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność), które umożliwią przeprowadzenie procedury rekrutacyjnej, jak np. przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata. Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko Gminy Kłodzko jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów - osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, sekretariat lub przesłanie ich za pośrednictwem poczty na podany poniżej adres, w terminie do dnia 19 lutego 2024 r. do godziny 15:30. Adres składania dokumentów:
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, 57-300 Kłodzko z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko urzędnicze księgowa/księgowy w referacie finansowo-księgowym”.
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie w Ośrodka.
Uwaga! Dokumenty aplikacyjne kandydatów nie wyłonionych w naborze, każdy z kandydatów może odebrać osobiście. Dokumenty, które nie zostaną odebrane, po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają zniszczeniu. W sprawie odbioru ofert należy kontaktować się z pracownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko Aleksandrą Humeńczuk telefonicznie (74 3067242), osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej; aleksandra.humenczuk@ops.gmina.klodzko.pl
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym etacie.
- W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pierwszą umowę o prace zawiera na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
- Praca administracyjno – biurowa.
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, fax, telefon).
- Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. (Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe), z uwzględnieniem art. 13a ust. 2 ustawy o pracowniach samorządowych[1]
[1] art.13.ust 2. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Aleksandra Humeńczuk
- Telefon: 74 306 72 14
- e-mail: aleksandra.humenczuk@ops.gmina.klodzko.pl
- Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, 57-300 Kłodzko
Materiały
Konkurs na stanowisko księgowa/księgowy - dokumentyksięgowa.pdf 0.31MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.01.2024 07:52 Jacek Lechociński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krystian Dutkiewicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór na stanowisko: księgowa/księgowy RFK20240101 | 2.0 | 01.02.2024 09:25 Jacek Lechociński |
Nabór na stanowisko: księgowa/księgowy RFK20240101 | 1.0 | 30.01.2024 07:52 Jacek Lechociński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP