W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: inspektor ds. świadczeń z pomocy społecznej w referacie świadczeń pomocy społecznej

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze inspektor ds. świadczeń z pomocy społecznej w referacie świadczeń pomocy społecznej od 01 marca 2024 r.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 19-02-2024

Informacje o ofercie

  1. Stanowisko Inspektor ds. świadczeń z pomocy społecznej
  2. Liczba stanowisk 1,
  3. Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8,
  4. Podstawa zatrudnienia: w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków

  • sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i innymi aktami prawnymi w tym zakresie,
  • sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych i innymi aktami prawnymi w tym zakresie,
  • przygotowywanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu,
  • przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń oraz dokumentacji świadczeniobiorców,
  • sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń,
  • archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum,
  • rozliczanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych,
  • opracowywanie, wdrażanie i koordynacja projektów i programów zgodnie z wytycznymi,
  • współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka,
  • współpraca z innymi instytucjami w zakresie podejmowanych działań.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, 57-300 Kłodzko

Wymagania

Wymagania niezbędne(formalne) :

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), [1]
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

 

Wymagania dodatkowe:

  • minimum 2 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
  • posiadanie cech osobowości takich jak: umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, sumienność i rzetelność, komunikatywność,
  • dobrze widziana znajomość programu komputerowego POMOST Std,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
  • dobra znajomość obsługi komputera, poczty elektronicznej, urządzeń biurowych,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, kreatywność myślenia i planowania pracy,
  • gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • odpowiedzialność i dokładność realizacji powierzonych zadań.
 

[1] zgodnie z przepisem art. 11 ust. 2 i 3  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o  pracownikach  samorządowych  (t j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV),
    • list motywacyjny,
    • kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie (załącznik nr 1),
    • kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu),
    • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych,
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności  za przestępstwa popełnione umyślnie -  podpisane własnoręcznie (załącznik nr 2),
    • oświadczenie o stanie zdrowia,
    •  zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (załącznik nr 3),
    • w przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, należy złożyć oświadczenie o treści.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko. Jestem  świadomy/-a, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Administratora w ocenie mojej kandydatury” - dotyczy to m.in. kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia:

Metody, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru. Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz zapoznały się z informacją dotyczącą oferowanych warunków pracy. W tym przypadku proszę o wskazanie szczególnych potrzeb przez kandydata (jeśli takie występują z uwagi na niepełnosprawność), które umożliwią przeprowadzenie procedury rekrutacyjnej, jak np. przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej w miejscu dostępnym i w sposób dostępny dla kandydata. Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko Gminy Kłodzko  jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.

 

Osoby zainteresowane prosimy o  składanie wymaganych dokumentów -  osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, sekretariat lub przesłanie ich za pośrednictwem poczty na podany poniżej adres, w terminie do dnia 19 lutego 2024 r. do godziny 15:30.

 

 

 

 

Adres składania dokumentów:

Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 8, 57-300 Kłodzko z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor ds. świadczeń z pomocy społecznej w referacie świadczeń pomocy społecznej”.

 

Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie w Ośrodka.

 

Uwaga! Dokumenty aplikacyjne kandydatów nie wyłonionych w naborze, każdy z kandydatów może odebrać osobiście. Dokumenty, które nie zostaną odebrane, po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają zniszczeniu.  W  sprawie  odbioru  ofert należy kontaktować się z pracownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko Aleksandrą Humeńczuk telefonicznie (74 3067214), osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej; aleksandra.humenczuk@ops.gmina.klodzko.pl

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Konkurs: Inspektor ds. świadczeń z pomocy społeczne j- dokumenty
Konkurs-​_RŚPS-​_Insp.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.01.2024 07:57 Jacek Lechociński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krystian Dutkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko inspektora ds. świadczeń z pomocy społecznej nr SPS20240101 1.0 30.01.2024 07:57 Jacek Lechociński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}