Do pobrania
Poniżej znajduje się wniosek o dodatek węglowy do pobrania wraz ze wskazówkami jak należy go uzupełnić.
Co jest konieczne, by wypełnić wniosek o dodatek węglowy?
- Formularz jest prosty. Na początku wpisujemy informację do kogo kierujemy wniosek. Wnioski o dodatek węglowy będzie rozpatrywał Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kłodzko, więc trzeba podać, że będzie to Wójt Gminy Kłodzko
- Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
- Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
- Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
- Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
- Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł
Do wniosku o dodatek węglowy należy obowiązkowo dołączyć wypełnioną Klauzulę Informacyjną.
Oświadczenie znajdujące się poniżej Klauzuli Informacyjnej wypełniają jedynie osoby, które nie posiadają adresu e-mail
Materiały
Wniosek o dodatek węglowy w formacie .docxGmina-KłodzkoWniosek_o_dodatek_węglowy.docx 0.04MB Wniosek o dodatek węglowy w formacie .pdf
Gmina-KłodzkoWniosek_o_dodatek_węglowy.pdf 0.21MB Wniosek o dodatek węglowy w formacie .pdf - interaktywny
wniosek-dw-interaktywny-WGK.pdf 0.35MB Kliknij tutaj, aby pobrać instrukcję jak wypełnić dodatek węglowy
Jak_wypełnić_wniosek_o_dodatek_węglowy.docx 0.03MB RODO - załącznik od wniosku o dodatek węglowy
20221003090533825.pdf 0.04MB