W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności to nowa funkcja, wprowadzona przepisami ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) każdy organ władzy publicznej ma obowiązek wyznaczyć co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.

Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostkę,

  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez jednostkę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,

  • monitorowanie działalności jednostki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szepietowie Zarządzeniem Nr 4/2022 z dnia 30 czerwca 2022 r. powołał Zespół do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno - komunikacyjnej. W skład zespołu wchodzą:

  1. Przewodnicząca Zespołu – koordynator do spraw dostępności - Małgorzata Łętowska

  2. Z-ca Przewodniczącego – Karolina Stachurska

  3. Członek Zespołu – Sylwia Marta Mortel

  4. Członek Zespołu – Wojciech Stypułkowski

 

Dane kontaktowe do koordynatora:

telefon: 661 413 331

e-mail: mgops-ml@szepietowo.pl

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
10.02.2023 11:52 Grazyna Zarzecka
Pierwsza publikacja:
10.02.2023 11:26 Grazyna Zarzecka
{"register":{"columns":[]}}