Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności to nowa funkcja, wprowadzona przepisami ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) każdy organ władzy publicznej ma obowiązek wyznaczyć co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
-
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostkę,
-
przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez jednostkę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
-
monitorowanie działalności jednostki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szepietowie Zarządzeniem Nr 4/2022 z dnia 30 czerwca 2022 r. powołał Zespół do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno - komunikacyjnej. W skład zespołu wchodzą:
-
Przewodnicząca Zespołu – koordynator do spraw dostępności - Małgorzata Łętowska
-
Z-ca Przewodniczącego – Karolina Stachurska
-
Członek Zespołu – Sylwia Marta Mortel
-
Członek Zespołu – Wojciech Stypułkowski
Dane kontaktowe do koordynatora:
telefon: 661 413 331
e-mail: mgops-ml@szepietowo.pl
- Ostatnia modyfikacja:
- 10.02.2023 11:52 Grazyna Zarzecka
- Pierwsza publikacja:
- 10.02.2023 11:26 Grazyna Zarzecka