W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

stanowisko zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej

Do zadań na tym stanowisku należy m.in.:

  • planowanie działalności w zakresie realizacji zarządzania obroną cywilną;
  • opracowanie planu OC Gminy i planó ewakuacji ludności II i III stopnia;
  • organizacja systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania ludności;
  • organizacja bazy magazynowej, prowadzenie ewidencji sprzetu i wyposażenie formacji OC oraz realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki OC;
  • prowadzenie szkolenia formacji OC i ludności w zakresie samoobrony;
  • planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz Sił Zbrojnych, jednostek gospodarczych i własnych potrzeb oraz ich realizacja;
  • opracowanie i aktualizacja Planu Zarzadzania Krysysowego oraz Planu operacyjnego funkcjonowania gminy;
  • współpraca z WKU;
  • współpraca z jednostkami OSP.
{"register":{"columns":[]}}