W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

radca prawny

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • opiniowanie pod względem prawnym: projektów aktów prawnych, umów, porozumień, decyzji oraz rozstrzygnięć;
  • sporządzanie opinii prawnych;
  • sporządzanie pozwów i pism procesowych;
  • reprezantacja Gminy przed sądami powszechnymi i administracyjnymi;
  • reprezentacja Gminy przed organami egzekucyjnymi;
  • opracowywanie opinii prawnych związanych z prowadzonymi sprawami sądowymi;
  • udział w sesjach Rady Gminy.

Obsługą prawną w Urzędzie Gminy Skórzec zajmuje się Pani Arleta Grochowska-Wyrębiak.

{"register":{"columns":[]}}