Zarządzenie Nr 94/2020 Wójta Gminy Skąpe z dnia 23 listopada 2020r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych w jednostkach organizacyjnych Gminy Skąpe
Stosownie do uregulowań Zarządzenia Nr 70/2012 Wójta Gminy Skąpe z dnia 5 października 2012r. w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej dla urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy Skąpe oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2019r. poz. 351) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zobowiązuje się Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Skąpe:
1) Dyrektora Szkoły Podstawowej im Janusza Korczaka w Międzylesiu,
2) Dyrektora Szkoły Podstawowej im Bohaterów Powstania Warszawskiego w Ołoboku
3) Dyrektora Szkoły Podstawowej w Radoszynie
4) Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Skąpem
5) Kierownika ZWiK w Skąpem
o przeprowadzenia inwentaryzacji pełnej w kierowanych przez Państwo jednostkach na dzień 31.12.2020r.
§ 2. Sposób przeprowadzenia czynności inwentaryzacyjnych określony został w Zarządzeniu Nr 70/2012 Wójta Gminy Skąpe z dnia 5 października 2012r. w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej dla urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy Skąpe.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Skąpe
/-/ Zbigniew Woch
Materiały
Zarządzenie Nr 94/2020 Wójta Gminy Skąpe z dnia 23 listopada 2020r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych w jednostkach organizacyjnych Gminy Skąpetresc_dokumentu_zarzadzenie_nr_94_2020_wojta_gminy_skape_z_dnia_23_listopada_2020r_w_sprawie_przeprowadzenia_inwentaryzacji_skladnikow_majatkowych_w_jednostkach_organizacyjnych_gminy_skape.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.11.2023 12:52 Michał Czajka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Alicja Hoppen-Anyszko
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zarządzenie Nr 94/2020 Wójta Gminy Skąpe z dnia 23 listopada 2020r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych w jednostkach organizacyjnych Gminy Skąpe | 1.0 | 09.11.2023 12:52 Michał Czajka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP