W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Infrastruktury i Ochrony Środowiska

Kierownik Wydziału -  Tomasz Sawicki (tel. 25 63 277 31 w. 45; email: t.sawicki@gminasiedlce.pl )

Do podstawowych zadań wydziału należy:
1.planowanie i realizacja inwestycji gminnych w tym:
1)przygotowywanie dokumentacji do prowadzonych postępowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w zakresiezadań wydziału,
2)nadzór nad realizacją inwestycji gminnych,
3)uczestnictwo w odbiorach technicznych inwestycji i remontów,
4)opracowanie materiałów niezbędnych do rozliczenia finansowego inwestycji i remontów w tym: określenie wartości wykonanej inwestycji i remontu oraz przygotowanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazania środka trwałego (PT),
2.prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji izarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym Gminy oraz PWiKsp. z o.o.,
3.współpraca z PWIK Sp. z o.o. w zakresie funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacji,
4.prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości w tym ich: podziały i scalania, pierwokup, wywłaszczania, wyceny, zbywania, dzierżawy i użytkowania wieczystego nieruchomości,
5.prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości w tym: zasiedzenie i zamiana gruntów oraz ustanawianie służebności na rzecz Gminy,
6.prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniami nieruchomości,zatwierdzanie podziałów nieruchomości,
7.prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości gruntowych,
8.prowadzenie spraw związanych z działalnością wspólnot gruntowych w zakresie ustalonym przez ustawę o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych i statutów wspólnot,
9.prowadzenie spraw związanych z założeniem ksiąg wieczystych oraz ich wpisów dla nieruchomości gminnych,

10.prowadzenie spraw dotyczących opłat adiacenckich i planistycznych,
11.przygotowywanie, uzgadnianie i wyłożenieprojektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy,
12.przechowywanie, udostępnianie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy,
13.wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich zmianę,
15.prowadzenie spraw związanych z wydawaniemdecyzji o warunkachzabudowyi zagospodarowania terenu orazdecyzjilokalizacji inwestycji celu publicznego,
16.prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
17.opieka nad nieruchomościami stanowiącymi zabytki w rozumieniu przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
18.prowadzenie spraw z zakresu ustawy o lasach,
19.prowadzenie spraw związanych z administrowaniem, gospodarowaniem i zarządzaniem publicznym zasobem mieszkaniowym gminy, w tym lokalami socjalnymi i zamiennymi,
20.prowadzenie spraw związanych z administrowaniem, gospodarowaniem i zarządzaniem lokalami komunalnymi, w tym najem i dzierżawa budynków oraz obiektami i urządzeniami stanowiącymi własność Gminy,
21.prowadzenie ewidencji dróg oraz przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego,
22.ewidencja obiektów mostowych oraz infrastruktury znajdującej się w pasach drogowych,
23.realizacja zadań w zakresie organizacji ruchudrogowego przy drogach gminnych,
24.prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego wdrogach gminnych,
25.prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów wraz z określaniem wysokości opłat i kar,
26.prowadzenie spraw dotyczących zakłócenia stosunków wodnych, spraw związanych z gospodarką wodną,
27.współpraca ze spółkami wodnymi w zakresie określonym ustawą prawo wodne,28.prowadzenie spraw wynikających z zadań gminy określonych ustawą o utrzymaniu czystościi porządku w gminach,

 
{"register":{"columns":[]}}