W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Poprawne złożenie wniosku drogą elektroniczną

19.08.2022

Jeśli złożyliście lub planujecie złożyć wniosek na dodatek węglowy drogą elektroniczną musicie pamiętać, że:

Dodatek węglowy

Mieszkańcy gminy!

Jeśli złożyliście lub planujecie złożyć wniosek na dodatek węglowy drogą elektroniczną musicie pamiętać, że:

zgodnie z art. 2 ust. 14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym,  wniosek o wypłatę dodatku węglowego  złożony  za pomocą środków komunikacji elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego. Oznacza to, że wniosek stanowiący załącznik do formularza pisma ogólnego, podpisanego podpisem zaufanym, przesłanego przez platformę ePUAP WYMAGA ODRĘBNEGO PODPISU, aby został uznany za prawidłowo podpisany.

Wnioski złożone bez wymaganego podpisu będą wymagały korekty lub ponownego złożenia.

Przypominamy również, że formularze wniosków będzie można pobrać w urzędzie od 24 sierpnia i wypełnić je w formie tradycyjnej lub złożyć wniosek osobiście - pobierając wzór ze strony rządowej.

{"register":{"columns":[]}}