W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Utworzenie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Repkach

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 28.12.2020
  • Jednostka publikująca:Gmina Repki
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Utworzenie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Repkach”. 2. Szczegółowy zakres prac został wyszczególniony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9do SIWZ 3.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji zadania, zwanego dalej „Harmonogramem”, nie później niż 2 dni po podpisaniu umowy. Harmonogram musi zostać uzgodniony pomiędzy stronami umowy. Harmonogram musi zawierać skończone elementy robót. Wykonawca jest zobowiązany również do jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska. 4. Miejsce realizacji prac: Budynek Zespołu Szkół w Repkach ul. Osiedlowa 8; 08-307 Repki

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu(1).docx 0.03MB
SIWZ wraz z załącznikami
SIWZ​_WRAZ​_Z​_ZAŁĄCZNIKAMI.doc 0.73MB
Załącznik nr 8
Przedmiar​_klub.pdf 0.14MB
Załącznik nr 9
Nowy​_folder.zip 1.70MB
Informacja z sesji otwarcia ofert
Otwarcie​_ofert(3).doc 0.03MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
doc00445320210202131934.pdf 0.38MB
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie​_udzieleniu​_zamówieniua.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
22.02.2021 23:37 Łukasz Kiryluk
Pierwsza publikacja:
01.01.2021 19:07 informatyk@repki.pl
{"register":{"columns":[]}}