W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

WNIOSEK O ZAKUP PREFERENCYJNY PALIWA STAŁEGO

28.10.2022

Wnioski należy skladać do dnia 16 listopada 2022 r.

Pieniądze_i_węgiel_-_komunikat

W związku z prowadzonymi przez Rząd pracami nad ustawą o zakupie preferencyjnym paliwa stałego przez gospodarstwa domowe, Wójt Gminy Mokobody informuje o możliwości zgłaszania zapotrzebowania na węgiel (orzech/groszek/ekogroszek) w Urzędzie Gminy Mokobody. 

 

Zapotrzebowanie należy zgłaszać do dnia 16 listopada 2022 r. na druku wniosku (zgodnie z załączonym wzorem) w Urzędzie Gminy Mokobody (ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody) lub wysłać go za pośrednictwem platformy ePUAP (podpisany podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym).

Cena węgla to 2.000,00 zł brutto za tonę w ilości 1,5 tony na gospodarstwo domowe.

Zebrane informacje pozwolą określić skalę potrzeb gospodarstw domowych w Gminie Mokobody na węgiel i paliwa węglopochodne, a także odpowiednio zaplanować działania w zakresie zakupu oraz dystrybucji węgla na terenie naszej gminy.

 

UWAGA!

Zakup preferencyjny węgla mogą ubiegać się osoby, które otrzymały dodatek węglowy lub te, które spełniają przesłanki do jego otrzymania. 

W ramach zakupu preferencyjnego do 31 grudnia 2022 r. można nabyć maksymalnie 1,5 tony węgla. Po 1 stycznia 2023 będzie można ponownie nabyć maksymalnie 1,5 tony węgla.

Cena 1 tony węgla wynosi 2000 zł brutto do tej ceny nie są wliczone koszty transportu węgla do gospodarstwa domowego.

Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości określenia kaloryczności węgla, który będzie dostępny w ramach zakupu preferencyjnego. Gmina Mokobody nie ma wpływu na jakość węgla, który będzie dostarczony do składu wskazanego przez gminę.

 

{"register":{"columns":[]}}