Wykreślenie hipoteki ustanowionej z tytułu nabycia nieruchomości
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia w sprawie spłaty zadłużenia.
- Dowód wpłaty ostatniej raty zadłużenia.
- Dowód wpłaty opłaty skarbowej.
Opłaty: opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł płatne w kasie Urzędu lub na konto Gminy Margonin nr 94 8945 0002 1300 0101 2000 0020
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie, sekretariat Urzędu
Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 7:30 – 15:30
Miejsce załatwienia sprawy: pokój 14; piętro
Kontakt: 67 2846 068
Termin załatwienia sprawy: Wnioskodawcy na bieżąco są informowani o trybie załatwienia sprawy.
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Materiały
Wniosek o wydanie zaświadczenia w sprawie spłaty zadłużenia ustanowionego na nieruchomościwniosek_o_o_wydanie_zaswiadczenia_w_sprawie_splaty_zadluzenia_ustanowionego_na_nieruchomosci.doc 0.01MB
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny. Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz.U. 1990 nr 16 poz. 95
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Dz.U. 1997 nr 115 poz. 741
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz.U. 2006 nr 225 poz. 1635
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2022 09:49 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Justyna Dziwulska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykreślenie hipoteki ustanowionej z tytułu nabycia nieruchomości | 1.0 | 09.02.2022 09:49 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP