W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Informacja o stanie przyjmowanych spraw

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 3 lit. d i e ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) udostępnieniu podlega m. in. informacja publiczna o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.

  1. Pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Margonin załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności, zgodnie z obowiązującymi w danym zakresie przepisami.
  2. Informacji o stanie spraw udzielają poszczególni pracownicy merytorycznie odpowiedzialni za ich załatwienie.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2022 09:09 Krzysztof Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Urząd Miasta i Gminy Margonin
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o stanie przyjmowanych spraw 2.0 17.02.2022 09:40 Krzysztof Maciejewski
Informacja o stanie przyjmowanych spraw 1.0 09.02.2022 09:09 Krzysztof Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}