Uszkodzenie wodomierza głównego
W przypadku uszkodzenia (zatrzymania pracy) wodomierza głównego prosimy o zgłoszenie do Odczytywacza wodomierzy lub w siedzibie Spółki: ul Kościuszki 13, 64-830 Margonin.
Właścicielem wodomierza głównego jest dostawca wody. Niesprawny wodomierz wymieniany jest przez monterów Spółki na inny w ustalonym z Klientem terminie. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy odbiorcy, to odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
Po zainstalowaniu (wymianie) wodomierza Odbiorca winien w obecności monterów Spółki sprawdzić, czy:
- na łącznikach (śrubunkach) mocujących wodomierz zostały założone plomby Spółki,
- wodomierz ma nałożoną cechę legalizacyjną (plombę) Urzędu Miar,
- właściwie odczytano i zapisano wskazanie wodomierza.
Należy również potwierdzić podpisem na poleceniu monterskim wykonanie prac.
Monterzy Spółki nie pobierają opłat gotówkowych za wykonaną u Klienta usługę!
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2022 08:49 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zakład Usług Komunalnych w Margoninie Sp. z o.o.
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Uszkodzenie wodomierza głównego | 1.0 | 09.02.2022 08:49 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP