Rozpatrywanie wniosków o przyznanie ulg podatkowych
Wymagane dokumenty:
- Odręczny wniosek o przyznanie ulgi wraz z uzasadnieniem.
- Dokumenty potwierdzające argumenty przedstawione we wniosku np. oświadczenie o stanie majątkowym, zaświadczenie o zarobkach, ostatni odcinek renty lub emerytury.
Opłaty: brak
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miasta i Gminy Margonin, sekretariat
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30
Kontakt: tel. 67 35 41 336
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Inne informacje:
W przypadku podatników prowadzących działalność gospodarczą do wniosku należy dołączyć wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie przedsiębiorca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie a także oświadczenia o wielkości i przeznaczeniu pomocy publicznej otrzymanej w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikujących się objęcia pomocą, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa. Dz.U. 1997 nr 137 poz. 926
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2022 09:39 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Cicha / Tola Lejba-Rataj
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie wniosków o przyznanie ulg podatkowych | 1.0 | 09.02.2022 09:39 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP