Niesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego
Jeżeli przyłącze wodociągowe przekazane zostało Spółce do eksploatacji, to w ramach zawartej umowy Spółka wymienia niesprawne zawory, złączki, usuwa wycieki itp. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy Odbiorcy, to Odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
W przypadku uszkodzenia armatury w otoczeniu wodomierza głównego bądź wycieku prosimy o zgłoszenie do siedziby Spółki w dni robocze w godz. od 7.00 do 15.30 tel. (67) 2846106.
Uwaga! Nie wolno bez zgody Spółki samodzielnie demontować lub przemieszczać wodomierza głównego oraz zrywać plomby na urządzeniach i instalacjach wodociągowych.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2022 08:49 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zakład Usług Komunalnych w Margoninie Sp. z o.o.
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Niesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego | 2.0 | 09.02.2022 08:49 Krzysztof Maciejewski |
Niesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego | 1.0 | 09.02.2022 08:49 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP