W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu

Herb

Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski
tel. +48 52 30 23 034
bip/www: www.um-janowiecwlkp.pl
e-mail: sekretarz@um-janowiecwlkp.pl

KARTA USŁUGI

IN.1611.1

 

a) Nazwa usługi: Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
b) Symbol: IN.6730
c) Wydział: Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska
d) Opis sprawy: Wydanie decyzji ustalającej  warunki zabudowy i zagospodarowania terenu (działki) na wniosek składany przez Inwestora
e) Kogo dotyczy: Inwestor składający wniosek
f) Wymagane dokumenty: Wniosek o ustalenie warunków zabudowy powinien zawierać określenie:
 1. granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego  i kartograficznego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy, i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1.000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2.000;
 2. charakterystykę inwestycji, obejmującą:
  a) określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów,
  b) określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
  c) określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz, w przypadku braku obowiązku przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko – zgodnie z art. 52 ust. 2 w zw. z art. 64 ust. 1 z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
  d) w przypadku obowiązku przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania  na środowisko, należy dołączyć ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach – zgodnie z art. 72 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.).
g) Miejsce składania pism: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim ul. Gnieźnieńska3, 88-430 Janowiec Wielkopolski Sekretariat, tel. (52) 3023034 Od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30
h) Termin i sposób załatwienia: Decyzja o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowaniu terenu wydawana jest w terminie do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
i) Opłata: Opłata skarbowa w wysokości 107 zł – zgodnie z ustawą z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 255, poz. 1635 z późn. zm.) – załącznik do ustawy „Wykaz przedmiotów opłaty skarbowej, stawki tej opłaty oraz zwolnienia.” – Część I ust. 8 UWAGA: Wnioski w sprawach dotyczących budownictwa mieszkaniowego nie podlegają opłacie skarbowej – zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy o opłacie skarbowej (Dz.  U. Nr 255, poz. 1635 z późn. zm.)  Opłatę wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim lub na konto bankowe Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział w Janowcu Wielkopolskim 14 8959 0001 5500 0198 2000 0020.
j) Podstawa prawna: Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
k) Tryb odwoławczy: Od wydanej decyzji stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem Burmistrza Janowca Wielkopolskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. Odwołanie należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim

 

Materiały

WNIOSEK o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
Wzor​_formularza​_wniosku​_lokalizac​_inwestyc​_warunk​_zabudowy.docx 0.13MB
WNIOSEK o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
Wzor​_formularza​_wniosku​_lokalizac​_inwestyc​_warunk​_zabudowy.pdf 0.42MB
Więcej informacji
Imię i nazwisko Telefon e-mail Pokój
Adam Grzeczka  (52) 3023034 w. 42 a.grzeczka@um-janowiecwlkp.pl 1
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.04.2022 09:45 Łukasz Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Grzeczka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu 1.0 06.04.2022 09:45 Łukasz Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}