W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Podinspektor ds. gospodarki odpadami (zakończone)

Wójt Gminy Buczkowice ogłasza nabór na wolne dwa stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Buczkowice ul. Lipowska 730 43-374 Buczkowice

Wolne stanowiska urzędnicze

Podinspektor ds. gospodarki odpadami

Wymiar etatu: pełny etat

I. Zakres ogólnych obowiązków:

  1. Prowadzenie całości spraw w zakresie gospodarki odpadami na terenie gminy Buczkowice w szczególności:
  1. nadzór nad realizacją obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, w tym przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki odpadami,
  2. przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na świadczenie usług przez przedsiębiorców w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
  3. nadzór nad świadczonymi usługami komunalnymi,
  4. merytoryczne przygotowywanie projektów decyzji z zakresu ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących gospodarki odpadami.
  2. Prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami.
  3. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
  4. Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  5. Sporządzanie sprawozdań dotyczących środków trwałych.
  6. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych.
  7. Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego (środki trwałe z wyjątkiem gruntów).
  8. Przygotowywanie projektów ocen, analiz i informacji oraz sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.

 

II. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie minimum wyższe I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - preferowane kierunki: prawo, administracja, rolnictwo, ochrona środowiska.
  2. Spełnienie warunków określonych w art.6 ust.1 oraz ust.3 pkt. 2 i 3 ustawy  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.530)
  3. Minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie pracy w samorządzie gminnym na podobnym stanowisku.
  4. Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania obowiązków na stanowisku, w szczególności przepisów ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania administracyjnego.
  5. Doświadczenie w obsłudze programu „Odpady Komunalne”.
  6. Znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów użytkowych (w szczególności Word, Excel).

III. Wymagania dodatkowe:

  1. Posiadanie cech osobowościowych: zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności  i operatywności;
  2. Mile widziana znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.

IVInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca wykonywana na drugim piętrze w budynku Urzędu Gminy Buczkowice.
  2. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
  3. Obsługa klienta zewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne  i mailowe.
  4. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
  5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  6. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

V. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Buczkowice wyniósł: 2,5920.
  2. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem art.16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.530).
  3. Równoważny czas pracy.
  4. Początek zatrudnienia: po przeprowadzonym naborze.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
  2. Wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy oraz oświadczenia i zgodę stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze*.
  3. Kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy o okresie zatrudnienia.
  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność**.
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Termin: dokumenty należy złożyć do dnia 7 listopada 2023r.  (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy)
  2. Miejsce: Urząd Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730; 43-374 Buczkowice.
  3. Sposób złożenia dokumentów:
  1. za pośrednictwem poczty,
  2. osobiście - w sekretariacie Urzędu Gminy Buczkowice - w godzinach pracy Urzędu;
  3. elektronicznie - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.

Oferty złożone w formie papierowej muszą znajdować się w zamkniętych kopertach  opatrzonych dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Buczkowice – Podinspektor ds. gospodarki odpadami". Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

  1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  2. Dokumenty złożone w naborze będą przechowywane:
  • w przypadku osób będących w pierwszej piątce najlepszych kandydatów- 3 miesiące od daty nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem,
  • w przypadku pozostałych kandydatów – 3 miesiące od daty zakończenia naboru.

Po upływie wyżej wymienionych terminów, dokumenty można będzie odebrać   w sekretariacie Urzędu Gminy Buczkowice (I piętro, pok.5). W przypadku nieodebrania dokumentów we wskazanym terminie, dokumenty z naboru zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Buczkowice zostaną dołączone do jego akt osobowych.

  1. Wójt Gminy Buczkowice zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
  2. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy – Urząd Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730; 43-374 Buczkowice.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-buczkowice oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Buczkowice, ul. Lipowska 730.

 

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenia dostępne są                     w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Buczkowice w części dotyczącej rekrutacji.

**Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy  z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych.

 

 

Materiały

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. gospodarki odpadami
Ogłoszenie​_o​_naborze​_na​_stanowisko​_urzędnicze​_​_-​_Podinspektor​_ds​_gospodarki​_odpadami.pdf 0.47MB
Oświadczenia i zgoda
Oświadczenia​_i​_zgoda.pdf 0.11MB
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie.PDF 0.08MB
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie RTF
Kwestionariusz​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie.rtf 0.05MB
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydatów​_do​_pracy.pdf 0.26MB
Wyniki naboru na stanowisko urzędnicze
wyniki​_naboru.pdf 0.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.10.2023 14:42 Tomasz Basiura
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bożena Szczepańczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Podinspektor ds. gospodarki odpadami (zakończone) 4.0 13.11.2023 13:26 Ewa Matera
Podinspektor ds. gospodarki odpadami 3.0 13.11.2023 13:24 Ewa Matera
Podinspektor ds. gospodarki odpadami 2.0 24.10.2023 15:26 Tomasz Basiura
Podinspektor ds. gospodarki odpadami 1.0 24.10.2023 14:42 Tomasz Basiura

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}