W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Podróże małe i duże w grupie Ob

03.10.2022

podróże małe i duże

W grupie Ob  rozpoczęliśmy właśnie całoroczny projekt edukacyjny
pt. „Mysia w Europie”. Jest to projekt mający na celu przybliżenie dzieciom dziedzictwa cywilizacyjnego Europy i wartość zabytkową niektórych obiektów, promowanie wartości europejskich oraz przybliżenie historii i kultury europejskiej.
Swoją podróż razem z małą sympatyczną myszką Mysią rozpoczęliśmy oczywiście po Polsce. Poznaliśmy miejsca znajdujące się w naszej ojczyźnie, a ważne dla całej Europy. Zwiedzaliśmy Stare Miastow Warszawie, dowiedzieliśmy sie jak bardzo zostało zniszczone w wyniku wojny oraz jak długo było rekonstruowane przez Polaków. Potem pojechaliśmy do Gdańska, by poznać Długi Targ, gdańską Stocznię i słynną Fontannę Neptuna. Wędrówkę po Polsce zakończyliśmy w Krakowie, zwiedzając Wawel.
Na koniec zajęć stworzyliśmy swoje Mysie, aby milej nam się podróżowało.
W następną podróż wybierzemy się już poza granice naszego kraju.
Ale o tym już wkrótce...