mLegitymacja Szkolna
Procedura udostępniania mLegitymacji
- Pobierz wniosek o wydanie legitymacji.
Należy pobrać, wypełnić i dostarczyć wniosek do sekretariatu szkoły osobiście lub przesyłając skan na adres e-mail szkoły. - Wyślij zdjęcia ucznia przez e-dziennik
Zaloguj się do e-dziennika (jako rodzic/uczeń) i prześlij zeskanowane aktualne zdjęcie ucznia w wiadomości do wychowawcy klasy. Zdjęcie powinno spełniać wymogi zdjęcia dokumentowego, format JPG lub JPEG o rozmiarze max. 5MB i wymiarach minimum 500×600px. - Odbierz kod QR do aplikacji mObywatel
Rodzic oczekuje na wiadomość w dzienniku elektronicznym, e-mail lub telefoniczną informację o konieczności odbioru kodu QR i kodu aktywacyjnego do aplikacji mObywatel (osobisty odbiór rodzica/ucznia w sekretariacie). - Pobierz i zainstaluj aplikację mObywatel
Aplikację powinien zainstalować uczeń, który chce używać mLegitymacji. - Aktywuj usługę mLegitymacja w aplikacji mObywatel
Materiały
Wniosek o wydanie mLegitymacjiwniosek_o_wydanie_mLegitymacji.pdf 0.05MB Wymagania jakie powinno spełniać zdjęcie »»»
Przykładowa strona pozwalająca przygotować zdjęcie »»»
Legitymacja szkolna w aplikacji mObywatel »»»
Instrukcja obsługi mLegitymacji dla uczniów i studentów
instrukcja_aktywacji_mLegitymacji_w_aplikacji_mObywatel.pdf 1.03MB Procedura udostępniania mLegitymacji szkolnej w I LO CG
procedura_mlegitymacja.pdf 0.06MB Regulamin usługi mLegitymacja szkolna w aplikacji mObywatel
regulamin_mLegitymacja_2_1.pdf 0.49MB Wniosek o unieważnienie mLegitymacji
wniosek_o_uniewaznienie_mLegitymacji.pdf 0.29MB