W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr SG.120.27.2023 Wójta Gminy Skąpe z dnia 04 sierpnia 2023 roku w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do rozstrzygnięcia konkursu na wolne stanowisko pracy – referent ds. księgowości Urzędu Gminy Skąpe

Na podstawie art. 14 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r., poz. 530 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1. Powołuję komisję rekrutacyjną do rozstrzygnięcia konkursu na wolne stanowisko pracy –  referent ds. księgowości Urzędu Gminy Skąpe, w składzie:
1. Alicja Hoppen – Anyszko – przewodnicząca komisji, 
2. Wioleta Majewska – członek komisji,
3. Anna Cieplicka – członek komisji, protokolarz.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. kadr, oświaty, kultury.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Wójt Gminy Skąpe

/-/ Zbigniew Woch

Materiały

Zarządzenie Nr SG.120.27.2023 Wójta Gminy Skąpe z dnia 04 sierpnia 2023 roku w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do rozstrzygnięcia konkursu na wolne stanowisko pracy – referent ds. księgowości Urzędu Gminy Skąpe
Zarządzenie​_Nr​_27​_-​_skład​_komisji​_konkursowej​_referent​_04​_08​_2023.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2023 11:03 Michał Czajka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Alicja Hoppen-Anyszko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr SG.120.27.2023 Wójta Gminy Skąpe z dnia 04 sierpnia 2023 roku w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do rozstrzygnięcia konkursu na wolne stanowisko pracy – referent ds. księgowości Urzędu Gminy Skąpe 1.0 16.08.2023 11:03 Michał Czajka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}