W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie Nr 56/2023 Wójta Gminy Skąpe z dnia 13 kwietnia 2023r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury Gminnej Biblioteki Publicznej w Skąpem za rok 2022

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U. z 2023 r. poz. 40), art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r.  o rachunkowości  (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120) oraz art. 29 ust. 5 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dnia 25 października 1991 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194) zarządzam, co następuje:


§ 1. Zatwierdzam sprawozdanie finansowe samorządowej instytucji kultury Gminnej Biblioteki Publicznej w Skąpem za rok 2022.

§ 2. Sprawozdanie, o którym mowa w § 1 składa się z bilansu oraz  rachunku zysków i strat, które stanowią załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Skąpe

/-/ Zbigniew Woch

Materiały

Zarządzenie Nr 56/2023 Wójta Gminy Skąpe z dnia 13 kwietnia 2023r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury Gminnej Biblioteki Publicznej w Skąpem za rok 2022
Zarządzenie​_Nr​_56​_2023.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.04.2023 09:32 Michał Czajka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Brygida Sewohl
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Nr 56/2023 Wójta Gminy Skąpe z dnia 13 kwietnia 2023r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury Gminnej Biblioteki Publicznej w Skąpem za rok 2022 1.0 14.04.2023 09:32 Michał Czajka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}