Informacja w sprawie inwestycji pn.: „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko”- Orlik 2012 w miejscowości Raba Wyżna”
31.07.2024
Wójt Gminy Raba Wyżna informuje, iż zadanie pn.: według umowy ZP.272.18.2023 z dnia 04.12.2023r. oraz aneksu nr 1 z dnia 04.07.2024 r. miało zostać odebrane w dniu 19.07.2024r. W dniu 18.07.2024r. Wykonawca - Firma Greensport przesłała pismo z informacją o gotowości do odbioru zadania.
Wyznaczono termin odbioru na dzień 26.07.2024 r.
W dniu 26.07.2024 r o godz. 11:00 zebrała się komisja odbiorowa, która ustaliła następujące braki w wykonaniu inwestycji:
- brak naprawy siatki;
- nieuprzątnięty teren budowy (torby z materiałami);
- różne grubości linii, które należy dostosować;
- złe odległości linii od bramek;
- wybrzuszenie nawierzchni naroże prawe oraz poprawienie nawierzchni na brzegach boiska;
- krzywo namalowane linie przerywane, brak ponownego pomalowania białych linii;
W związku z zastrzeżeniami inwestora odbioru nie dokonano. Wyznaczono nowy termin na usunięcie nieprawidłowości na dzień 30.07.2024 r.
W dniu 30.07.2024 r. Odbyło się kolejne spotkanie odbiorowe. Niestety odbioru nie dokonano, ponieważ Wykonawca nie usunął wszystkich zaleceń inspektora nadzoru.
Gmina Raba Wyżna zgodnie z zapisami umowy naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości 1261,98 zł za każdy dzień zwłoki od dnia 20.07.2024 r do dnia odbioru bez zastrzeżeń inwestycji.