W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zespół koordynujący dostępność architektoniczną, cyfrową i informacyjno-komunikacyjną

  1. przewodniczący zespołu - koordynator ds. dostępności - Kamil Zagozda; tel. 67 35 41 333, email: kamil.zagozda@margonin.pl
  2. członek zespołu - Waldemar Straczycki; tel. tel. 67 35 41 338, email: waldemar.straczycki@margonin.pl

Do zadań koordynatora oraz zespołu koordynującego dostępność należy realizacja zadań zapewniających dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy Margonin;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miasta i Gminy Margonin w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. przedstawianie burmistrzowi Miasta i Gminy Margonin bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
  5. sporządzanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i publikacja ww. raportu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Margonin.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2022 08:10 Krzysztof Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Franciszek Wyrwa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zespół koordynujący dostępność architektoniczną, cyfrową i informacyjno-komunikacyjną 1.0 09.02.2022 08:10 Krzysztof Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}