W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zawiadomienie o zamiarze prowadzenia imprezy zwykłej

Wymagane dokumenty:

Imprezy rozrywkowe, zabawy itp. wymagają zawiadomienia organu gminy. Zawiadomienie to złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem imprezy powinno zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę podmiotu organizującego imprezę (zabawę), siedzibę i adres do korespondencji
  • rodzaj i charakter imprezy
  • miejsce, datę i planowany czas trwania imprezy

Opłaty: brak

Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Stanu Cywilnego, ul. Poznańska 8, 64-830 Margonin

Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30

Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Stanu Cywilnego, ul. Poznańska 8, 64-830 Margonin

Kontakt: tel. 67 28 35 330

Termin załatwienia sprawy: bez zbędnej zwłoki

Tryb odwoławczy:

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Pile za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Margonin w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Inne informacje:

Organ gminy może wydać decyzję o zakazie odbycia imprezy, jeśli zagraża ona życiu lub zdrowiu ludzi. Organizator takiej imprezy musi również powiadomić straż pożarną i policję o planowanej imprezie.

Materiały

Zawiadomienie o zamiarze prowadzenia imprezy zwykłej
imprezy​_zwykłe.odt 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2022 09:17 Krzysztof Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Wolniewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o zamiarze prowadzenia imprezy zwykłej 1.0 09.02.2022 09:17 Krzysztof Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}