Zawiadomienie Burmistrza Miasta i Gminy Margonin o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Margonin i sołectwa Sypniewo
16.02.2022
Działając na podstawie art. 4b ust. 1 pkt 1, art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz 713 ze zm.) oraz Uchwały Nr XXV/258/2021 RADY MIASTA I GMINY MARGONIN z dnia 25 marca 2021 r. w sprawie przystąpienia do procedury zmiany granic administracyjnych miasta Margonin poprzez włączenie części terenu sąsiedniego sołectwa Sypniewo, obszar „Rutki” do granic administracyjnych miasta Margonin i przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami w powyższej sprawie.
Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców w przedmiocie zmiany granicy administracyjnej sołectwa Sypniewo polegającej na odłączeniu od niej części obszaru „Rutki” i włączeniu go do miasta Margonin.
Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w terminie od 21.02.2022 r. do 04.03.2022 r.
Ankietę konsultacyjną można uzyskać:
- na stronie internetowej Gminy Margonin: www.margonin.pl,
- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Margonin BIP Urzędu Miasta i Gminy Margonin - BIP Urząd Miasta i Gminy Margonin w zakładce Konsultacje Społeczne
- w Urzędzie Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin,
- w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury ul. Powstańców Wielkopolskich 15, 64 - 830 Margonin.
- ankieta zostanie również dołączona do lutowego wydania gazety „Czas na Margonin”.
Ankiety nt. proponowanych zmian granic administracyjnych należy składać z wykorzystaniem ankiety konsultacyjnej w formie;
- przesyłki pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, – liczy się data wpływu do Urzędu;
- dostarczenia do Urzędu Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin w godzinach pracy Urzędu;
- osobiście w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury, ul. Powstańców Wielkopolskich 15,
- osobiście w Urzędzie Stanu Cywilnego, ul. Poznańska ,
- osobiście w Miejsko – Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Kazimierza Jankowskiego 4,
- sołtysa Wsi Sypniewo Pana Dariusza Michalak.
W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział mieszkańcy miasta Margonin i sołectwa Sypniewo.
Materiały
ANKIETA KONSULTACYJNA W SPRAWIE WŁĄCZENIA CZĘŚCI SOŁECTWA SYPNIEWO STANOWIĄCEGO OBSZAR „RUTKI” DO GRANIC ADMINISTRACYJNYCH MIASTA MARGONINankieta_konsultacyjna_-_wzór.pdf 0.16MB ZARZĄDZENIE NR 17/2022 BURMISTRZA MIASTA I GMINY MARGONIN z dnia 16 lutego 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Margonin dotyczącej zmiany granic administracyjnych miasta Margonin poprzez włączenie części terenu sąsiedniego sołectwa Sypniewo, obszar „Rutki” do granic administracyjnych miasta Margonin
Zarządzenie172022.pdf 1.10MB Konsultacje społeczne - Zmiana granicy administracyjnej sołectwa Sypniewo polegającej na odłączeniu od niej części obszaru „Rutki” i włączeniu go do miasta Margonin
- Pierwsza publikacja:
- 16.02.2022 13:55 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Koczorowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie Burmistrza Miasta i Gminy Margonin o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Margonin i sołectwa Sypniewo | 5.0 | 18.02.2022 13:30 Krzysztof Maciejewski |
Zawiadomienie Burmistrza Miasta i Gminy Margonin o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Margonin i sołectwa Sypniewo | 4.0 | 17.02.2022 08:58 Krzysztof Maciejewski |
Zawiadomienie Burmistrza Miasta i Gminy Margonin o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Margonin i sołectwa Sypniewo | 3.0 | 16.02.2022 14:05 Krzysztof Maciejewski |
Zawiadomienie Burmistrza Miasta i Gminy Margonin o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Margonin i sołectwa Sypniewo | 2.0 | 16.02.2022 13:55 Krzysztof Maciejewski |
Zawiadomienie Burmistrza Miasta i Gminy Margonin o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Margonin i sołectwa Sypniewo | 1.0 | 16.02.2022 13:55 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP