Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej
Wymagane dokumenty:
- wniosek,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej,
- tytuł prawny do lokalu (kopia).
Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.
Opłata: opłata skarbowa w wysokości 10,00 zł
Termin załatwienia sprawy: Sprawa wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Stanu Cywilnego – ul. Poznańska 8, 64-830 Margonin
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30
Kontakt: tel. 67 28 46 700, 67 28 46 906
Inne informacje:
Podanie o wymeldowanie decyzją administracyjną, osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się składa właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności Dz.U. 2010 nr 217 poz. 1427
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego Dz.U. 2017 poz. 2411
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz.U. 2006 nr 225 poz. 1635
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Dz.U. 1960 nr 30 poz. 168
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2022 09:12 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej | 1.0 | 09.02.2022 09:12 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP