Wykaz nieruchomości stanowiących lokale użytkowe przeznaczone do wynajęcia - 22.09.2023
22.09.2023
Położenie i opis nieruchomości |
Powierzchnia użytkowa lokalu przeznaczonego do wynajęcia |
Przeznaczenie w miejscowym planie lub w studium |
Sposób wykorzystania |
Stawka czynszu miesięcznie |
czas trwania umowy |
---|---|---|---|---|---|
Lokal użytkowy znajdujący się w budynku przychodni zdrowia w Margoninie ul. Polna 2. Budynek położony jest na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 121/2 zapisanej w KW PO1B/00019594/6. Lokal usytuowany jest na parterze. Lokal jest w dobrym stanie technicznym. |
105,21 m2 |
Teren usług zdrowia |
Przychodnia lekarza rodzinnego działająca w rama podstawowej opieki zdrowotnej |
962,88 zł netto do czynszu doliczony zostanie podatek VAT |
8 lat |
Lokal użytkowy znajdujący się w budynku przychodni zdrowia w Margoninie ul. Polna 2. Budynek położony jest na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 121/2 zapisanej w KW PO1B/00019594/6. Lokal usytuowany jest na parterze. Lokal jest w dobrym stanie technicznym. |
173,40 m2 |
Teren usług zdrowia |
Przychodnia lekarza rodzinnego działająca w rama podstawowej opieki zdrowotnej |
1586,96 zł netto do czynszu doliczony zostanie podatek VAT |
8 lat |
- Stawka czynszu wynika z Zarządzenia Nr 151/2021 Burmistrz Miasta i Gminy Margonin z dnia 23 listopada 2021 r. w sprawie określenia wysokości stawek czynszu za najem lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Margonin przeznaczonych na świadczenie usług zdrowotnych (ze zm.).
- Wysokość czynszu podana w niniejszym zarządzeniu ulega waloryzacji raz w roku o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłaszany przez Prezesa GUS.
- Niniejszy wykaz zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń/w terminie 25.09.2023r. - 18.10.2023r.
- Pierwsza publikacja:
- 25.09.2023 08:54 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Justyna Dziwulska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykaz nieruchomości stanowiących lokale użytkowe przeznaczone do wynajęcia - 22.09.2023 | 1.0 | 25.09.2023 08:54 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP