W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Udostępnienie powierzchni reklamowej stanowiącej własność Gminy Margonin

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o udostępnienie powierzchni reklamowej stanowiącej własność Gminy Margonin
  2. Mapa z oznaczonym miejscem udostępnienia powierzchni reklamowej.
  3. treść jaka ma się znaleźć na udostępnionej powierzchni reklamowej.

Opłaty: Wysokość opłat reguluje Zarządzenie Nr 63/2017 Burmistrza Miasta i Gminy Margonin z dnia 25 lipca 2017 r. w sprawie określenia zasad udostępniania powierzchni reklamowych stanowiących własność Gminy Margonin

Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie, sekretariat Urzędu

Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30

Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin - biuro nr 6

Kontakt: 67 2846068, 67 3541347

Termin załatwienia sprawy: Wnioskodawcy są na bieżąco informowani o trybie załatwiania sprawy.

Tryb odwoławczy: Nie przysługuje

Materiały

Wniosek o udostępnienie powierzchni reklamowej
udostepnienie​_pow​_reklamowej​_GG4d.doc 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2022 09:48 Krzysztof Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Justyna Dziwulska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Udostępnienie powierzchni reklamowej stanowiącej własność Gminy Margonin 2.0 20.09.2023 11:50 Krzysztof Maciejewski
Udostępnienie powierzchni reklamowej stanowiącej własność Gminy Margonin 1.0 09.02.2022 09:48 Krzysztof Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}