Nabór uzupełniający - granty PPGR
21.06.2022
Burmistrz Miasta i Gminy Margonin ogłasza nabór uzupełniający w programie Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym.
Nabór uzupełniający od 22.06.2022 do 06.07.2022 do godz 15:00.
Decyduje kolejność zgłoszeń w ramach dostępnych środków.
Wnioski należy składać osobiście, w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Margonin (ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin).
Decyduje pieczątka z datą wpływu i godziną oraz prawidłowo skompletowana dokumentacja.
Do Oświadczenia Rodzica/Opiekuna Prawnego lub Dziecka Pełnoletniego należy dołączyć dowód potwierdzający fakt pracy w PGR: np. zaświadczenie o zatrudnieniu w PGR, świadectwo pracy z PGR, legitymacja służbowa, odcinki listy płac/wynagrodzeń.
Druki dostępne są w załącznikach.
Materiały
Regulamin_Konkursu_Grantowego_11022022Regulamin_Konkursu_Grantowego_11022022.pdf 0.55MB Załącznik_nr_7_-_Wzór_oświadczenia_rodzica_opiekuna_prawnego
Załącznik_nr_7_-_Wzór_oświadczenia_rodzica_opiekuna_prawnego.pdf 0.26MB Załącznik_nr_8_-_Wzór_oświadczenia_osoby_składającej_oświadczenie_we_własnym_imieniu_(dotyczy_beneficjentów_końcowych,_pobie
Załącznik_nr_8_-_Wzór_oświadczenia_osoby_składającej_oświadczenie_we_własnym_imieniu_(dotyczy_beneficjentów_końcowych,_pobie.pdf 0.26MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.06.2022 00:07 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kinga Książkiewicz-Sobisiak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór uzupełniający - granty PPGR | 1.0 | 22.06.2022 00:07 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP