Dodatkowy dzień do obsługi punktu konsultacyjno – informacyjnego programu „Czyste powietrze” w gminie Margonin
27.10.2023
Ze względu na duże zainteresowanie Programem „Czyste powietrze” uprzejmie informujemy, że od listopada 2023 roku wyznaczony zostanie dodatkowy dzień otwarcia punktu konsultacyjno – informacyjnego Programu „Czyste Powietrze”.
Punkt zlokalizowany jest w Urzędzie Miasta i Gminy Margonin (ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, parter - biuro nr 9) i jest czynny:
-
w poniedziałki w godzinach: 7:30 – 17:30, kontakt: agnieszka.worwa@margonin.pl, tel. 67 35 41 349,
-
w środy w godzinach: 8:00 – 14:00, kontakt agnieszka.kurnik@margonin.pl, tel. 67 35 413 35.
W tym miejscu można złożyć lub sporządzić wniosek o dotację do m. in.: wymiany źródła ciepła, termomodernizacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej – zewnętrznej czy wymiany instalacji centralnego ogrzewania.
Gmina Margonin już w 2021 r. zawarła porozumienie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Poznaniu, dotyczące utworzenia punktu konsultacyjno – informacyjnego w Margoninie, by wspomóc mieszkańców w zakresie udzielania informacji o zasadach programu oraz w procesie składania wniosku o dofinansowanie i późniejszym rozliczeniu dotacji.
W Gminie Margonin rządowy program „Czyste powietrze” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Za pośrednictwem Gminy Margonin złożono 95 wniosków (wg stanu na dzień 26.10.2023 r.).
Mamy nadzieję, że funkcjonowanie Punktu zachęci Państwa do skorzystania z dofinansowania, a w efekcie do poprawy jakości powietrza na terenie gminy Margonin.
Zapraszamy!
Materiały
Broszura Czyste powietrzeBROSZURA-–-wzor-–-format-A5-–-obowiazuje-od-03012023-–-drukarka-PDF.pdf 5.11MB
Zdjęcia (1)
- Pierwsza publikacja:
- 27.10.2023 12:13 Krzysztof Maciejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agnieszka Kurnik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dodatkowy dzień do obsługi punktu konsultacyjno – informacyjnego programu „Czyste powietrze” w gminie Margonin | 1.0 | 27.10.2023 12:13 Krzysztof Maciejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP