W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Klauzula RODO - Ochrona danych osobowych

DECYZJA O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH KLAUZULA OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO (RODO)

Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako: „RODO” informujemy iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Gmina Lutomiersk reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lutomiersk,  z siedzibą w Lutomiersku, Plac Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk; e-mail: ug@lutomiersk.pl, tel. 43 677 50 11.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@lutomiersk.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w ramach wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia. 
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, co jest zgodne z artykułem  6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  5. Pani/Pana dane Administrator udostępnia także stronom oraz uczestnikom postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i Kodeksu postępowania administracyjnego, których jest Pani/Pan stroną lub uczestnikiem w trybie udostępnienia akt tych postępowań.

Pani/Pana dane osobowe w szczególnych okolicznościach mogą być udostępniane innym podmiotom tylko i wyłącznie w zakresie i na zasadach wynikających z przepisów prawa. Dane mogą również zostać udostępnione podmiotom dostarczającym i wspierającym systemy teleinformatyczne Administratora oraz innym podmiotom współpracującym z Administratorem, na mocy stosownych przepisów bądź umów oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.

  1. Pozyskane dane będziemy przetwarzać, w tym przechowywać zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres niezbędny do załatwienia sprawy, a po jej zakończeniu przez 10 lat, licząc od 1 stycznia roku następnego po zakończeniu Twojej sprawy. Po uzyskaniu zgody dyrektora Archiwum Państwowego w Łodzi zostaną zniszczone.
  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał, w zakresie przetwarzanych danych ma prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych, 
    2. ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),
    3. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych,

Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej).

    1. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia                         o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
  1. Podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów prawa. W przypadku ich niepodania nie będzie możliwy udział Pani/Pana w postępowaniu w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia. 

Podanie numeru telefonu i/lub adresu e-mail jest dobrowolne i służy jedynie przyspieszeniu trybu załatwienia sprawy. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym zakresie jest wyraźna zgoda osoby, której dane będą przetwarzane. W każdej chwili może Pani/Pan wycofać zgodę. W przypadku nie podania nr telefonu, adresu e-mail pracownicy Urzędu będą się z Panią/Panem kontaktowali wyłącznie drogą pocztową. Dane kontaktowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji postępowania w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia lub do wycofania zgody.   

{"register":{"columns":[]}}