Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
Dotyczy wyłącznie osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej
Miejsce
Urząd Gminy Lutocin, pokój nr 4
Prowadzący sprawę
Sławomir Sobolewski, Inspektor
Telefon: 23 6581001 wew. 121
Wymagane dokumenty
- zgłoszenie zamiaru usunięcie drzewa lub krzewu;
- zgoda właściciela nieruchomości na usunięcie drzewa lub krzewu - jedynie w przypadku, gdy wnioskodawca (posiadacz) nie jest właścicielem nieruchomości
- rysunek, mapa albo szkic wykonany przez wnioskodawcę - określające usytuowanie drzewa lub krzewu w odniesieniu do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub projektowanych na tej nieruchomości;
Termin załatwienia sprawy
Nie później niż w ciągu 21 dni od daty złożenia zgłoszenia - tzw. milczący akcept lu decyzja wnosząca sprzeciw.
Opłaty
- opłata skarbowa - zezwolenie zwolnione z opłaty skarbowej;
- opłata za usunięcie drzew lub krzewów - w art. 86 ustawy o ochronie przyrody określono sytuacje, w których nie nalicza się opłat za usunięcie drzew lub krzewów.
Tryb odwoławczy
Jedynie od wydanej decyzji dotyczącej sprzeciwu organu w sprawie wycięcia drzew lub krzewów - Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Wójta Gminy Lutocin, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Uwagi
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu składa właściciel lub posiadacz nieruchomości. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność, wniosek musi być podpisany przez wszystkich współwłaścicieli.
Materiały
Zawiadomienie_o_wycince_drzewZawiadomienie_o_wycince_drzew.docx 0.02MB