W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wnioski o wypłatę dodatku węglowego

Zdjęcie przedstawia po lewej stronie kobietę i mężczyznę w strojach biurowych, rozmawiających ze sobą, po prawej stronie na beżowym tle zarys grafiki z literą i oraz napis Informacja.

W dniu 17 sierpnia 2022 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego (Dz.U. poz. 1712).

Wnioski należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Buczkowicach (ul. Lipowska 730, 43-374 Buczkowice).   

Zasady dotyczące dodatku węglowego zostały uregulowane w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 poz. 1692). Zgodnie z art. 2 ust. 9 ustawy wnioski należy składać do 30 listopada 2022 r. Wnioski złożone po tym dniu pozostaną bez rozpoznania. 
 

Materiały

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego
wniosek​_o​_wyplate​_dodatku​_węglowego.pdf 0.39MB
Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego
rozporzadzenie​_w​_sprawie​_wzoru​_wniosku.pdf 0.92MB
{"register":{"columns":[]}}