W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Robert Jakubowski

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

Robert Jakubowski

Kontakt:

telefon służbowy: 42 211 12 12 ; fax: 42 233 80 32

adres e-mail: sekretariat@konstantynow.pl

 

Godziny przyjęć:

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach:

9:00 - 12:00  oraz 14:00 - 16:30

Zakres działania:

Burmistrz jest Kierownikiem Urzędu, a jednocześnie:

  • organem wykonawczym gminy
  • organem w postępowaniu administracyjnym i podatkowym.
Zadania:

Do wyłącznej kompetencji Burmistrza należy między innymi:

  1. reprezentowanie gminy na zewnątrz;
  2. podejmowanie czynności należących do kompetencji rady w sprawach niecierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego;
  3. przedkładanie projektów uchwał radzie oraz przedstawianie sprawozdań z ich wykonania;
  4. wydawanie przepisów prawa miejscowego w granicach przewidzianych prawem,
  5. ogłaszanie uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu gminy;
  6. zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne urzędu oraz jego pracowników;
  7. realizowanie polityki kadrowej i sprawowanie funkcji pracodawcy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
  8. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz realizowanie spraw socjalno-bytowych pracowników;
  9. zatwierdzanie rocznych planów pracy, audytów wewnętrznych oraz planów kontroli zewnętrznej, prowadzonej przez burmistrza;
  10. podejmowanie działań pokontrolnych;
  11. zatwierdzanie odpowiedzi na zalecenia organów kontroli zewnętrznej;
  12. zatwierdzanie zawiadomień o sposobie załatwienia skarg i petycji;
  13. zawieranie umów i porozumień w granicach unormowania prawnego lub posiadanych upoważnień;
  14. podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  15. udzielanie upoważnień pracownikom urzędu do prowadzenia spraw w ramach ustalonego zakresu działania oraz wydawania decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  16. wydawanie przepisów związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu;
  17. powoływanie komisji i zespołów zadaniowych oraz opiniodawczo-doradczych;
  18. zatwierdzanie kart stanowisk pracy zawierających zakresy obowiązków i odpowiedzialności pracowników urzędu;
  19. okresowe – w miarę możliwości zwoływanie narad z kierownikami komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych gminy w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań;
  20. realizowanie zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, zarządzania kryzysowego, i zapobiegania lub usuwania skutków klęski żywiołowej w tym kierowanie miejskim zespołem zarządzania kryzysowego;
  21. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawców;
  22. gospodarowanie mieniem komunalnym;
  23.  wykonywanie innych zadań zastrzeżonych przez przepisy prawa oraz uchwały Rady Miejskiej.
Nadzór:

Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:

  1. zastępcy burmistrza;
  2. sekretarza miasta;
  3. skarbnika miasta;
  4. zespołu radców prawnych;
  5. urzędu stanu cywilnego;
  6. straży miejskiej;
  7. inspektora ochrony danych;
  8. pełnomocnika ds. informacji niejawnych;
  9. zespołu ds. zamówień publicznych;
  10. koordynatora dostępności;
  11. stanowiska audytu wewnętrznego;
  12. inspektora ds. naruszeń;
  13. stanowiska ds. kadr;

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.02.2023 12:42 Mariusz Kałuska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referat organizacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Robert Jakubowski 4.0 17.04.2024 09:28 Agata Wesołowska
Robert Jakubowski 3.0 02.03.2023 13:27 Mariusz Kałuska
Robert Jakubowski 2.0 02.03.2023 13:23 Mariusz Kałuska
Robert Jakubowski 1.0 15.02.2023 12:42 Mariusz Kałuska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}