W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Rozbudowa drogi powiatowej nr 3604W Broszków – Żeliszew Podkościelny

Grafika przedstawia logotypy

Powiat Siedlecki
realizuje projekt  pn.

„Rozbudowa drogi powiatowej nr 3604W Broszków – Żeliszew Podkościelny”

Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Osi Priorytetowej VII „Rozwój regionalnego systemu transportowego”, Działania 7.1
„Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
na lata 2014-2020.

Podstawowe informacje dotyczące projektu:
Całkowita wartość projektu: 8 710 895,38 zł
Wartość dofinansowania: 5 226 537,22 zł

Planowane efekty projektu:

  • Długość przebudowanych dróg powiatowych – 7,69 km
  • Długość wybudowanych chodników – 2,82 km
  • Długość wybudowanych dróg dla rowerów – 2,79 km
  • Liczba wybudowanych przejść dla pieszych – 12 szt.
  • Liczba zmodernizowanych skrzyżowań – 8 szt.
  • Liczba zmodernizowanych mostów – 1 szt.
  • Liczba zmodernizowanych innych obiektów infrastruktury drogowej (przepustów)    – 3 szt.
  • Liczba wybudowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 9 szt.
     

Opis projektu:
Projekt obejmuje rozbudowę drogi powiatowej nr 3604W Broszków – Żeliszew Podkościelny
na długości 7 688,5 m.

Zakres projektu obejmuje:

  • opracowanie Studium Wykonalności,
  • roboty budowlane drogowe – roboty przygotowawcze,
  • roboty budowlane drogowe – roboty ziemne,
  • roboty budowlane drogowe – odwodnienie korpusu drogowego,
  • roboty budowlane drogowe – podbudowy,
  • roboty budowlane drogowe – nawierzchnie,
  • roboty budowlane drogowe – roboty wykończeniowe,
  • roboty budowlane drogowe – urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • roboty budowlane drogowe – elementy ulic,
  • roboty budowlane drogowe – inne roboty,
  • roboty budowlane mostowe – roboty przygotowawcze,
  • roboty budowlane mostowe – roboty ziemne,
  • roboty budowlane mostowe – odwodnienie drogi,
  • roboty budowlane mostowe – roboty wykończeniowe,
  • roboty budowlane mostowe – urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • roboty budowlane mostowe – fundamentowanie,
  • roboty budowlane mostowe – zbrojenie,
  • roboty budowlane mostowe – beton,
  • roboty budowlane mostowe – konstrukcje stalowe,
  • roboty budowlane mostowe – izolacje,
  • roboty budowlane mostowe – odwodnienie,
  • roboty budowlane mostowe – urządzenia dylatacyjne,
  • roboty budowlane mostowe – elementy zabezpieczające,
  • roboty budowlane mostowe – inne roboty mostowe,
  • koszty inspektora nadzoru,
  • odszkodowania za grunty przejęte pod drogę,
  • promocję projektu.
     

Cele projektu:

Głównym celem projektu jest poprawa spójności sieci drogowej powiatu siedleckiego oraz
podniesienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników drogi poprzez rozbudowę
odcinków drogi powiatowej, w tym jej połączenie z drogą krajową nr 2, mające pozytywny wpływ
na zwiększenie dostępności wewnętrznej oraz zewnętrznej powiatu siedleckiego oraz jego
ożywienie społeczno – gospodarcze.

Cel główny będzie realizowany przez cele szczegółowe:

  • Poprawa jakości nawierzchni i innych parametrów technicznych drogi,
  • Poprawa jakości mostu żelbetowego znajdującego się w ciągu przebudowywanej drogi,
  • Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na drodze poprzez zastosowanie odpowiednich
    rozwiązań i urządzeń technicznych,
  • Poprawa dostępności terenów inwestycyjnych położonych w bezpośrednim sąsiedztwie
    drogi powiatowej,
  • Ochrona środowiska naturalnego poprzez rozwiązania zmniejszające ilość emisji zanieczyszczeń
    do atmosfery.

Realizacja projektu przyczyni się do poprawy jakości infrastruktury i spójności sieci drogowej
z układem dróg krajowych, w tym z siecią TEN-T. jego realizacja będzie miała wpływ na główny
cel RPO WM 2014-2020, tj. inteligentny, zrównoważony rozwój zwiększający  spójność społeczną
i terytorialną przy wykorzystaniu potencjału mazowieckiego rynku pracy w ramach  drugiego celu
strategicznego – Przeciwdziałanie dysproporcjom regionalnym prowadzące do zwiększenia
chłonności regionalnego rynku pracy poprzez wyrównywanie dostępu do zatrudnienia, włączenie
społeczne i edukację.

Ponadto poprzez realizację projektu będzie realizowany cel tematyczny VII Osi priorytetowej
– Rozwój regionalnego systemu transportowego, tj. „Promowanie zrównoważonego transportu
i usuwanie niedoborów przepustowości w działaniu najważniejszej infrastruktury sieciowej”
poprzez bezpośrednie połączenie drogi objętej projektem z drogą krajową nr 2, będącą w sieci TEN-T.

 

Sporządziła:
Bożena Zbieć
Wydział Dróg

{"register":{"columns":[]}}