W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Konstantynowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

Konstantynowskie Centrum Pomocy Rodzinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Konstantynowskiego Centrum Pomocy Rodzinie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2021-10-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-10-10

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-15
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Kuśmierczyk.
  • E-mail: dyrektor@kcpr.konstantynow.pl
  • Telefon: +48 42 211 40 01

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
  • Adres: Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki
  • E-mail: kancelaria@konstantynow.pl
  • Telefon: +48 42 211 11 73

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Słowackiego. Wejście z poziomu gruntu, przez które może przejechać osoba na wózku.
  2. W budynku nie ma innych pochylni, platform, lub informacji głosowych, w tym również pętli indukcyjnych.
  3. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenie świetlicy.
  4. Budynek parterowy. Nie ma windy.
  5. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  6. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  7. Na podstawie art. 9 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243), Konstantynowskie Centrum Pomocy Rodzinie w Konstantynowie Łódzkim informuje, że zapewnia następujące środki wspierające komunikowanie się - pocztę elektroniczną, którą można kierować na adres: sekretariat@kcpr.konstantynow.pl.
    Osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego lub innej formy komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Konstantynowskim Centrum Pomocy Rodzinie (z wyłączeniem sytuacji nagłych) za pośrednictwem innej osoby, faksem lub mailem.
    W celu usprawnienia obsługi osoby uprawnionej zaleca się, by w zgłoszeniu określić przedmiot sprawy oraz wskazać sposób kontaktowania się w sprawach związanych z ustaleniem terminu wizyty, formy komunikowania się itp.
  8. W pobliżu Konstantynowskiego Centrum Pomocy Rodzinie znajduje się parking  z wydzielonym miejscem dla osoby niepełnosprawnej.
{"register":{"columns":[]}}