Sketchnotka z lekcji
Sketchnoting - jako sposób pracy na lekcji, który rozwija myślenie wizualne - zaintrygował szczególnie klasę IId. Alicja Czech, Nikola Opałka, Antonina Wilk i Anna Żebracka przygotowały szkicnotki z lekcji języka polskiego - poświęcone twórczości pisarzy XIX wieku. Jurorzy IV Wojewódzkiego Konkursu Sketchnotka z lekcji uznali prace dziewcząt za inspirujące przykłady rozwijania procesu samokształcenia. Ogromne wyrazy uznania należą się Nikoli Opałce, która zdobyła III miejsce. Jej sketchnotkę, ukazującą funkcjonowanie motywu podróży w „Kordianie" Juliusza Słowackiego, doceniła pani Natalia Mikołajek - specjalistka w dziedzinie infografiki i myślenia wizualnego.
Gratulujemy Nikoli i miłośniczkom sketchnotingu, które wzięły udział w konkursie zorganizowanym przez Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie.