W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nowe zasady przyznawania dodatku węglowego dla gospodarstw domowych pod tym samym adresem

Dodatek węglowy

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabrodziu informuje, że od 3 listopada br. obowiązują nowe zasady przyznawania dodatku węglowego dla gospodarstw domowych zamieszkujących pod tym samym adresem.

WAŻNE! Wniosek o wypłatę dodatku węglowego można złożyć najpóźniej do dnia  30 listopada 2022 r. Wniosek złożony po tym terminie pozostawia się bez rozpoznania.

Wójt/Ośrodek Pomocy Społecznej przyznaje dodatek węglowy w drodze decyzji administracyjnej w przypadku gdy:

  1. pod jednym adresem miejsca zamieszkania zamieszkuje więcej niż jedno gospodarstwo domowe,
  2. każde z nich zamieszkuje w odrębnym lokalu,
  3. w terminie do dnia 30 listopada 2022 r. nie jest możliwe ustalenie odrębnego adresu dla tych gospodarstw domowych,
  4. z wywiadu środowiskowego przeprowadzonego w miejscu zamieszkania wnioskodawcy wynika, że zamieszkujące gospodarstwa domowe mieszkają w odrębnych lokalach.

Osoby/wnioskodawcy, które otrzymały decyzje odmowne lub zawiadomienia o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania na dodatek węglowy, mogą do dnia 30 listopada br. złożyć ponownie wniosek na dodatek spełniając powyższe warunki.

Nadmienia się, że osoby, który nie złożyły deklaracji do CEEB też mają prawo złożenia wniosku na dodatek węglowy.

{"register":{"columns":[]}}