Ogłoszenie rekrutacji do Klubu Dziecięcego
ZARZĄDZENIE NR 0050.73.2021
WÓJTA GMINY REPKI
z dnia 06 sierpnia 2021 r.
w sprawie ogłoszenia rekrutacji do Klubu Dziecięcego „Miś Uszatek" w Repkach
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2019 r., poz. 506 z późn. zm.), art. 11 ust. 2 pkt 3 i 3a ustawy z dnia 4 lutego 2011 r.
o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2019 r., poz. 409 z późn.zm.) oraz Uchwały
Nr XXX/217 /2021 Rady Gminy Repki z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie utworzenia
Klubu Dziecięcego „Miś Uszatek" w Repkach i nadania statutu, zarządzam, co następuje:
§1
Ogłaszam rekrutację dzieci do Klubu Dziecięcego „Miś Uszatek" w Repkach.
§2
Postępowanie rekrutacyjne do Klubu Dziecięcego „Miś Uszatek" w Repkach zostanie
przeprowadzone zgodnie z zasadami określonymi w Statucie Klubu Dziecięcego
„Miś Uszatek" w Repkach (Załącznik do Uchwały Nr XXX/2 l 7 /2021 Rady Gminy Repki z
dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie utworzenia Klubu Dziecięcego „Miś U szatek" w Repkach
i nadania statutu).
§3
Przewidywana liczba miejsc w Klubie wynosi 18 miejsc.
§4
Do Klubu przyjmowane są dzieci rodziców/opiekunów prawnych zamieszkałych na terenie
gminy Repki.
§5
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzone będzie na podstawie złożonej przez
rodzica/opiekuna prawnego prawidłowo wypełnionej i kompletnej karty zgłoszenia.
§6
Dzieci nieprzyjęte do Klubu z powodu braku miejsc w rekrutacji podstawowej umieszczane
są na liście dzieci nieprzyjętych (liście rezerwowej) i mogą brać udział w rekrutacji
uzupełniającej.
§7
W przypadku, kiedy liczba dzieci zgłoszonych do Klubu przekracza liczbę wolnych miejsc, w
pierwszej kolejności przyjmowane są dzieci spełniające kryteria dodatkowe, których
spełnianie należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami o których mowa w § 13 ust. 2.
§8
1. Warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest złożenie prawidłowo wypełnionej
i kompletnej karty zgłoszenia dziecka do Klubu wraz z dokumentami
potwierdzającymi spełnienie kryteriów rekrutacyjnych.
2. Wzór formularza karty zgłoszenia i oświadczeń określają załączniki do niniejszego
zarządzenia.
3. Formularz karty zgłoszenia dziecka oraz załączniki są w wersji elektronicznej
dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Repki, w formie
papierowej dostępne w Sekretariacie Urzędu Gminy Repki, ul. Parkowa 7 , 08-307 w
godzinach pracy Urzędu.
§9
Wypełnioną kartę zgłoszenia oraz załączniki należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu
Gminy Repki, 08-307 Repki w dniach od 09 sierpnia 2021 r. do 20 sierpnia 2021 r. w
godzinach pracy Urzędu.
§10
Po upływie terminu składania wniosków prace rozpocznie komisja rekrutacyjna, która oceni
złożone wnioski.
§11
W terminie do dnia 26 sierpnia 2021 r. zostanie ogłoszona lista dzieci przyjętych i dzieci
nieprzyjętych poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Repki i tablicy
informacyjnej siedziby Klubu Dziecięcego „Miś Uszatek" w Repkach.
§12
1. W terminie do dnia 30 sierpnia 2021 r. rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka do
Klubu (poprzez adnotację na złożonym przez siebie wniosku).
2. Brak potwierdzenia przyjmuje się jako rezygnację z rekrutacji.
§13
1. W postępowaniu rekrutacyjnym bierze się pod uwagę kryteria formalne oraz dodatkowe
kryteria, przyznając każdemu z nich odpowiednią liczbę punktów:
1) dziecko, którego dotyczy wniosek pochodzi z wielodzietnej rodziny, posiadającej co
najmniej 3 małoletnich dzieci (w roku, w którym ma być przyjęte do Klubu) - 20
punktów;
2) dziecko, którego dotyczy wniosek posiada orzeczenie o niepełnosprawności - 10
punktów;
3) dziecko rodzica posiadającego orzeczenie o niepełnosprawności - 20 punktów;
4) rodzic samotnie wychowujący dziecko- 5 punktów;
5) młody wiek rodzica poniżej 25 roku życia - 5 punktów;
6) rodzic wykonujący pracę zawodową -5 punktów ;
2. Dokumentami potwierdzającymi kryteria rekrutacyjne są:
1) zaświadczenie z CEIDG lub KRS,
2) zaświadczenie pracodawcy,
3) zaświadczenie KRUS,
4) w przypadku osoby bezrobotnej zaświadczenie z PUP,
5) oświadczenie o pobieraniu nauki,
dodatkowe kryteria:
6) kopia orzeczenia o niepełnosprawności rodzica lub dziecka potwierdzona za zgodność
z oryginałem,
7) oświadczenie o wielodzietności,
8) oświadczenie rodzica o samotnym wychowywaniu dziecka,
9) oświadczenie rodzica o miejscu zamieszkania,
1 O) potwierdzenie pobierania zasiłku z GOPS.
§14
W przypadku, kiedy kryteria o których mowa w § 13 nie rozstrzygają kwestii przyjęcia
dzieci, o przyjęciu decyduje kolejność złożenia wniosku.
§15
Jeżeli po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego Klub nadal dysponuje wolnymi
miejscami, mogą być do niego przyjęte dzieci rodziców zamieszkałych na terenie innych
gmin przy uwzględnieniu zasad określonych w§ 13.
§16
W przypadku zwolnienia się miejsca w Klubie, przeprowadza się uzupełniające postępowanie
rekrutacyjne w stosunku do wniosków o przyjęcie dziecka, złożonych najpóźniej w dniu
powzięcia informacji o powstaniu wolnego miejsca.
§17
Po przyJęcm dziecka do Klubu rodzic/prawny opiekun zobowiązany jest do podpisania
umowy cywilnoprawnej.
§18
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Materiały
Zarządzenie Nr 0050 73 2021Zarządzenie_Nr_0050_73_2021.pdf 0.09MB Karta zgłoszenia
Karta_zgłoszenia_-_zał_nr_1.docx 0.03MB Oświadczenie o wielodzietności
Oświadczenie_o_wielodzietności-_zał_nr_2.docx 0.01MB Oświadczenie o pobieraniu nauki
Oświadczenie_o_pobieraniu_nauki_-_zał_nr_3.docx 0.01MB Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka
Oświadczenie-o-samotnym-wychowywaniu_-_zał_nr_4.docx 0.01MB Oświadczenie o miejscu zamieszkania
Oświadczenie__o_miejscu_zamieszkania-_zał_nr_5.docx 0.01MB