Wniosek dotyczący wpisu do rejestracji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
|
URZĄD MIASTA i GMINY LUTOMIERSK Plac Jana Pawła II 11 95-083 Lutomiersk tel. (43) 677 50 11; www.lutomiersk.info email: ug@lutomiersk.pl |
|
1 |
Nazwa usługi |
Wpis/zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
2 |
Jednostka odpowiedzialna |
Referat Gospodarki Komunalnej i Lokalowej referent Milena Andrysiak Plac Jana Pawła II 12 95-083 Lutomiersk I piętro pokój nr 4 tel. 43 677 50 11 (wew. 208) |
3 |
Podstawa prawna |
|
4 |
Wymagane dokumenty |
Wniosek o wpis/zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości do pobrania w Urzędzie Miasta i Gminy Lutomiersk Pl. J. Pawła II 12, I piętro, pokój nr 4 lub na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Lutomiersk [link do wniosku]
|
5 |
Opłaty |
1) 50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru). 5) 5 zł – opłata skarbowa za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii dokonane przez organ administracji samorządowej, od każdej pełnej lub zaczętej strony. Opłaty należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Lutomiersk w L.B.S. Zduńska Wola, Oddział Lutomiersk 22 9279 0007 0024 0002 2000 0040 lub w kasie Urzędu Gminy parter pokój nr 9 (okienko kasy) Plac Jana Pawła II 11 |
6 |
Termin załatwiania sprawy |
7 dni |
7 |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Lutomiersk w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. |
8 |
Miejsce złożenia dokumentacji |
Urząd Miasta i Gminy Lutomiersk, Plac Jana Pawła II 11 95-083 Lutomiersk, sekretariat - I piętro W godzinach pn.-pt. 7.30 – 15.30 |
9 |
Uwagi |
· W przypadku stwierdzenia braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od otrzymania wezwania. Nie uzupełnienie wniosku we wskazanym terminie skutkuje pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia. · Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuje się na podstawie pisemnego wniosku. · W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Lutomiersk jest obowiązany złożyć do Burmistrza Miasta i Gminy, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru. |
10 |
Formularz do pobrania |
· Wniosek o wpis/zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości · Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
Materiały
Wpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanejWpis_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej.doc 0.06MB rejestr_dzialalnosci_regulowanych
rejestr_dzialalnosci_regulowanych.doc 0.02MB