W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Małgorzata Szczepaniak

Sekretarz Gminy Lutomiersk

Brak zdjęcia profilowego
Kontakt

tel. 43 67-75-011, 67-75-016 wew. 119

adres e-mail: ug@lutomiersk.pl

​​​​Zadania

1. Sekretarz organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie
i odpowiednie warunki działania.

2. Do zadań sekretarza należy w szczególności:

      1. przygotowywanie projektów zmian regulaminu i nadzór nad opracowywaniem innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu;
      2. opracowywanie zakresów czynności kierowników referatów i kierowników jednostek organizacyjnych i nadzorowanie opracowywania projektów zakresów czynności dla stanowisk pracy;
      3. koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
      4. nadzór na przygotowywaniem projektów aktów prawnych rady i burmistrza;
      5. czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu;
      6. usprawnianie pracy urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
      7. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi i zakupem środków trwałych i wyposażenia;
      8. kontrola dyscypliny pracy;
      9. nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w urzędzie;
      10. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg, wniosków i petycji;
      11. nadzór nad organizacją prac związanych z wyborami, referendum, spisami;
      12. koordynacja kontroli zarządczej w urzędzie i na poziomie gminy;
      13. koordynacja spraw wynikających z kontroli zewnętrznych i audytu wewnętrznego;
      14. przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
      15. organizacja i przeprowadzanie ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu;
      16. organizacja i przeprowadzanie służby przygotowawczej;
      17. nadzór nad prowadzeniem strony internetowej urzędu oraz BIP;
      18. przyjmowanie z upoważnienia burmistrza ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
      19. nadzór nad pracą referatu, zgodnie ze strukturą organizacyjną urzędu, której schemat stanowi załącznik nr 1 do regulaminu;
      20. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał rady oraz zarządzeń i upoważnień burmistrza.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.04.2025 12:24 Bartosz Majczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referat Organizacyjno-Samorządowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Małgorzata Szczepaniak 1.0 11.04.2025 12:24 Bartosz Majczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP