Krzysztof Paczkowski
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Lutomiersk
Kontakt
tel. 43 67-75-011, 67-75-016 wew. 118
adres e-mail: ug@lutomiersk.pl
Zadania
Zakres zadań przypisany zastępcy burmistrza wynika z udzielonych mu upoważnień i obejmuje między innymi:
- wydawanie w imieniu burmistrza decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
- pełnienie funkcji kierownika urzędu w razie nieobecności burmistrza na podstawie odpowiednich upoważnień;
- reprezentowanie gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych;
- składanie oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem komunalnym;
- nadzór nad pracą referatu, zgodnie ze strukturą organizacyjną urzędu, której schemat stanowi załącznik nr 1 do regulaminu;
- inne zadania wynikające z pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez burmistrza.
W zakresie drogownictwa:
Realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych, w tym zadań zarządcy dróg gminnych:
- opracowanie planów rzeczowo finansowych remontów kapitalnych i bieżących, oraz koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych (dotyczy również dróg wewnętrznych);
- przygotowanie niezbędnej do prowadzenia remontów/przebudów dróg i ulic dokumentacji technicznej;
- koordynacja wykonawstwa inwestycji drogowych i nadzór nad prawidłową ich realizacją oraz opracowywanie informacji i sprawozdań z ich realizacji;
- sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie zakupionych i wytworzonych środków trwałych na majątek Gminy, w zakresie powierzonych obowiązków;
- współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
W zakresie inwestycji gminnych:
- wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji wymaganej do prowadzenia zadania inwestycyjnego (mapy, pozwolenia, umowy, przetargi, zapytania cenowe, dokumentacja projektowa);
- koordynacja wykonawstwa inwestycji i nadzór nad prawidłową ich realizacją oraz opracowywanie informacji i sprawozdań z ich realizacji;
- współtworzenie projektów strategii i programów inwestycyjnych związanych z rozbudową infrastruktury na terenie Gminy;
- udział w opracowywaniu projektów zadań do budżetu gminy i przedkładanie skarbnikowi gminy właściwych wniosków;
- bezpośrednia współpraca z kierownikiem referatu, w zakresie prowadzenia i nadzorowanie inwestycji gminnych;
- zgłaszanie wykonawcom wad i usterek wraz z egzekwowaniem ich usunięcia;
- sporządzanie dokumentacji OT po zakończeniu inwestycji;
W zakresie zamówień publicznych:
- uzgadnianie zabezpieczenia finansowego na realizacje inwestycji ze skarbnikiem gminy;
- współudział w prowadzeniu postępowań z zakresu zamówień publicznych;
- współdziałanie w ramach komisji przetargowych powoływanych przez kierownika jednostki do poszczególnych postępowań poprzez zapewnienie sprawnej pracy komisji w zakresie technicznym i merytorycznym;
- współtworzenie planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy;
- doradztwo i konsultacje w zakresie stosowania przepisów dotyczących zamówień publicznych.
W zakresie innych spraw:
- pełnienie funkcji koordynatora ZIT;
- reprezentacja Gminy Lutomiersk w Łódzkim Stowarzyszeniu „PomagaMy”.;
- udzielanie i rozliczanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 24.03.2025 15:36 Bartosz Majczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Referat Organizacyjno-Samorządowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Krzysztof Paczkowski | 2.0 | 24.03.2025 16:26 Bartosz Majczyk |
Krzysztof Paczkowski | 1.0 | 24.03.2025 15:36 Bartosz Majczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP