W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Krzysztof Paczkowski

Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Lutomiersk

Krzysztof Paczkowski
Kontakt

tel. 43 67-75-011, 67-75-016 wew. 118

adres e-mail: ug@lutomiersk.pl

Zadania

Zakres zadań przypisany zastępcy burmistrza wynika z udzielonych mu upoważnień i obejmuje między innymi:

  1. wydawanie w imieniu burmistrza decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  2. pełnienie funkcji kierownika urzędu w razie nieobecności burmistrza na podstawie odpowiednich upoważnień;
  3. reprezentowanie gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych;
  4. składanie oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem komunalnym;
  5. nadzór nad pracą referatu, zgodnie ze strukturą organizacyjną urzędu, której schemat stanowi załącznik nr 1 do regulaminu;
  6. inne zadania wynikające z pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez burmistrza.

W zakresie drogownictwa:

Realizacja zadań z zakresu ustawy o drogach publicznych, w tym zadań zarządcy dróg gminnych:

  1. opracowanie planów rzeczowo finansowych remontów kapitalnych i bieżących, oraz koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych (dotyczy również dróg wewnętrznych);
  2. przygotowanie niezbędnej do prowadzenia remontów/przebudów dróg i ulic dokumentacji technicznej;
  3. koordynacja wykonawstwa inwestycji drogowych i nadzór nad prawidłową ich realizacją oraz opracowywanie informacji i sprawozdań z ich realizacji;
  4. sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie zakupionych i wytworzonych środków trwałych na majątek Gminy, w zakresie powierzonych obowiązków;
  5. współpraca z kierownikiem Referatu w realizacji zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.

W zakresie inwestycji gminnych:

  1. wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji wymaganej do prowadzenia zadania inwestycyjnego (mapy, pozwolenia, umowy, przetargi, zapytania cenowe, dokumentacja projektowa);
  2. koordynacja wykonawstwa inwestycji i nadzór nad prawidłową ich realizacją oraz opracowywanie informacji i sprawozdań z ich realizacji;
  3. współtworzenie projektów strategii i programów inwestycyjnych związanych  z rozbudową infrastruktury na terenie Gminy;
  4. udział w opracowywaniu projektów zadań do budżetu gminy i przedkładanie skarbnikowi gminy właściwych wniosków;
  5. bezpośrednia współpraca z kierownikiem referatu, w zakresie prowadzenia i nadzorowanie inwestycji gminnych;
  6. zgłaszanie wykonawcom wad i usterek wraz z egzekwowaniem ich usunięcia;
  7. sporządzanie dokumentacji OT po zakończeniu inwestycji;

W zakresie zamówień publicznych:

  1. uzgadnianie zabezpieczenia finansowego na realizacje inwestycji ze skarbnikiem gminy;
  2. współudział w prowadzeniu postępowań z zakresu zamówień publicznych;
  3. współdziałanie w ramach komisji przetargowych powoływanych przez kierownika jednostki do poszczególnych postępowań poprzez zapewnienie sprawnej pracy komisji w zakresie technicznym i merytorycznym;
  4. współtworzenie planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy;
  5. doradztwo i konsultacje w zakresie stosowania przepisów dotyczących zamówień  publicznych.

W zakresie innych spraw:

  1. pełnienie funkcji koordynatora ZIT;
  2. reprezentacja Gminy Lutomiersk w Łódzkim Stowarzyszeniu „PomagaMy”.;
  3. udzielanie i rozliczanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty  budowlane przy zabytkach.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.03.2025 15:36 Bartosz Majczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referat Organizacyjno-Samorządowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Krzysztof Paczkowski 2.0 24.03.2025 16:26 Bartosz Majczyk
Krzysztof Paczkowski 1.0 24.03.2025 15:36 Bartosz Majczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP