W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Miejsce

Urząd Gminy Lutocin, pokój nr 4

Prowadzący sprawę

Sławomir Sobolewski, Inspektor

Telefon: 23 6581001 wew. 121

Wymagane dokumenty

Do wniosku należy załączyć:

  • Zaświadczenie albo oświadczenie* o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
  • opłatę skarbową w wysokości 616 zł (płatną przelewem na konto urzędu),
  • umowę kupna-sprzedaży, oświadczenie, umowę najmu lub faktury potwierdzające posiadanie specjalistycznych środków przeznaczonych do chwytania oraz transportowania bezdomnych zwierząt,
  • umowę lub oświadczenie potwierdzające stałą współpracę z lekarzem weterynarii.

 


*Oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

Termin załatwienia sprawy

W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej, w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku. Do wyżej określonego terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego).

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 616 zł płatna przelewem na konto Urzędu Gminy Buczkowice. 

Bank  BS Bieżuń nr: 81 8212 0009 0011 3335 2007 0001

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Wójta Gminy Lutocin, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14-u dni od daty doręczenia decyzji stronie.

W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

Uwagi

Przed podjęciem decyzji w sprawie wydania zezwolenia wójt może:

  • wezwać przedsiębiorcę do uzupełnienia, w wyznaczonym terminie, jednak nie krótszym niż 14 dni, brakującej dokumentacji poświadczającej, że przedsiębiorca spełnia warunki określone przepisami prawa, wymagane do wykonywania działalności objętej zezwoleniem;
  • dokonać kontrolnego sprawdzenia faktów podanych we wniosku o udzielenie zezwolenia w celu stwierdzenia, czy przedsiębiorca spełnia warunki wykonywania działalności objętej zezwoleniem.
{"register":{"columns":[]}}