Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska
Wykształcenie:
Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął:
16-12-2023
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.z 2021r. poz.1960).
- Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska.
Zakres obowiązków
- Sprawdzanie:
- zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;
- kompletności projektu budowlanego.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane.
- Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonywania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę.
- Przygotowywanie wezwań do uzupełnienia wniosków niekompletnych pod względem formalnoprawnym w trybie Kpa.
- Przygotowywanie decyzji w zakresie wydawania, cofania bądź ograniczania pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza, emitowanie hałasu do środowiska.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń zintegrowanych.
- Przyjmowanie zgłoszeń instalacji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, z których emisja nie wymaga pozwolenia.
- Przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, decyzji na zbieranie i przetwarzanie odpadów, prowadzenie innych spraw przypisanych ustawą o odpadach należących do kompetencji starosty.
- Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie.
Wydawanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskie
ul. Kolejowa 2, Świebodzin
Wymagania
1) NIEZBĘDNE:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
- znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
- umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
- znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (MS Word, Ms Excel), obsługa poczty elektronicznej;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
2) DODATKOWE:
- umiejętności umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
- umiejętność działania pod presją czasu;
- samodzielność, sumienność i obowiązkowość;
rzetelność, dokładność, systematyczność.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Benefity
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021r. poz.1960).
- telefon kontaktowy: 68 47 55 362, 68 47 55 340 lub 68 47 55 341;
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski , - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu październiku 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Edyta Malinowska
- Telefon: 68 47 55 362, 68 47 55 340 lub 68 47 55 341
- Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektora w Wydziale Budownictwa i Ochrony ŚrodowiskaOgłoszenie_o_naborze_na_stanowisko_Podinspektora_w_Wydziale_Budownictwa_i_Ochrony_Środowiska.pdf 0.34MB Wynik
Wynik_BOŚ.pdf 0.50MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 18.11.2022 12:48 Marcin Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marcin Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska | 4.0 | 16.02.2023 10:40 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska | 3.0 | 16.12.2022 13:21 Marcin Lewandowski |
Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska | 2.0 | 18.11.2022 13:13 Marcin Lewandowski |
Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska | 1.0 | 18.11.2022 12:48 Marcin Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP