W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Informacja dotycząca incydentu bezpieczeństwa

Informacja o pracy urzędu

INFORMACJA DOTYCZĄCA INCYDENTU BEZPIECZEŃSTWA

W dniu 5 grudnia 2022 roku  Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie poinformował o incydencie cyberbezpieczeństwa w części infrastruktury projektowej “Wrota Mazowsza”.

Incydent ten ma wpływ na pracę Starostwa Powiatowego w Garwolinie w związku z korzystaniem z usługi Elektronicznego Zarządzenia Dokumentacją (EZD), którą dla urzędu świadczy ta infrastruktura.

Problemy mogą dotyczyć:

  • potwierdzenia przez kancelarie wpływu wniosku, zgłoszenia lub pisma do urzędu,
  • wniosków, zgłoszeń lub pism składanych w formie elektronicznej,
  • załatwiania przez tut. Urząd spraw w formie cyfrowej.

W przypadku złożenia przez Państwa wniosku, zgłoszenia lub pisma w formie cyfrowej w dniu 05.12.2022 roku i dniach następnych prosimy o kontakt z urzędem i złożenie dokumentów w formie tradycyjnej (papierowej).

Dołożymy wszelkich starań aby mogli Państwo załatwić swoją sprawę ale prosimy o wyrozumiałość.

Wszelkich informacji o incydencie udziela Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

{"register":{"columns":[]}}