Tytuł/stanowisko: Ogłoszenie z dnia 11.01.2024 r. podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Dołącz do nas i miej swój wkład w rozwój gminy Konstantynów Łódzki. Szukamy osób, które wspólnie z nami chcą tworzyć przyjazną i otwartą administrację publiczną i pozytywny wizerunek urzędnika. Zależy nam na pracownikach, których atutem jest wiedza, zaangażowanie i pozytywna energia.
Informacje o ofercie
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim,
ul. Zgierska 2,
95-050 Konstantynów Łódzki
z dopiskiem: "PODINSPEKTOR GPN".
Dokumenty można również składać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@konstantynow.pl), ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego albo korzystania z profilu zaufanego EPUAP.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów do urzędu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.konstantynow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie spraw związanych z zabudową, zakładaniem, przeprowadzaniem oraz wykonywaniem urządzeń technicznych na nieruchomościach gminnych.
- Prowadzenie spraw związanych z ograniczonymi prawami rzeczowymi.
- Przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających przekształcenie na podstawie ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
- Przygotowywanie waloryzacji opłat przekształceniowych.
- Przygotowywanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
- Przygotowywanie odmowy wydania decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
- Prowadzenie rejestru osób prawnych oraz osób fizycznych ponoszących opłaty roczne z tytułu przekształcenia oraz wprowadzanie do systemu księgowego przypisów i odpisów należności z tytułu opłat za przekształcenie.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz ich korekt dla nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie rejestru aktów notarialnych.
- Pomoc w przygotowywaniu zaświadczeń, wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
- Przygotowywanie wniosków o: odpis księgi wieczystej, odpis z dokumentów znajdujących się w aktach księgi wieczystej, założenie księgi wieczystej, wpis w wieczystej.
- Podejmowanie czynności związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych.
- Przygotowywanie dokumentów przeznaczonych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z zasadami dostępności cyfrowej dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Właściwe przechowywanie dokumentów w czasie godzin pracy i po jej zakończeniu oraz ich archiwizowanie.
- Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności i określonych poniżej, a na polecenie przełożonych innych zadań statutowych Referatu Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości oraz zadań zleconych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkieWymagania
Wymagane kwalifikacje niezbędne:
- Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
- wykształcenie: ukończone wyższe studia pierwszego lub drugiego stopnia, LUB
- wykształcenie i doświadczenie zawodowe: średnie i 3 letni staż pracy
Pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość ustawy Kodeks cywilny,
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- Znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
- Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- Znajomość systemów informacji prawnej typu Lex,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe kwalifikacje:
- Staż pracy w urzędzie administracji samorządowej,
- Preferowane kierunki studiów- administracja / prawo, gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia
- Korzystanie z oprogramowania komputerowego: Windows, MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel)
- Obsługa faksu, skanera, drukarki, kopiarki.
- Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe lub/i inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez kandydata wymaganego stażu pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
- dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty lub,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
- można również dołączyć kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku, uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego,
- w przypadku niekorzystania z udostępnionego kwestionariusza – zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Benefity
Ze swojej strony gwarantujemy stabilność zatrudnienia- pierwsza umowa na czas określony 6 miesiecy, ponadto oferujemy:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny,
- pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach,
- rozsądne godziny pracy – wolne weekendy,
- dogodna lokalizacja – centrum miasta.
Warunki pracy i informacje dodatkowe
Warunki pracy:
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy (pełen etat), planowane zatrudnienie po 1 lutego 2024 r.,
- praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim,
- godziny pracy: 40 godzin tygodniowo, praca w równoważnym systemie czasu pracy, ruchomy czas pracy,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- praca wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na pierwszym piętrze budynku, brak windy.
Uwaga!
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. wg stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tutejszym Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Strzemecka
- Telefon: kancelaria@konstantynow.pl
- e-mail: 42 211 11 73 wew. 148
- Adres: ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki
Materiały
Oświadczenia do naboru na wolne stanowiskoOświadczenie.docx 0.02MB Kwestionariusz dla kandydatów do pracy
Kwestionariusz_dla_kandydat.docx 0.02MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.01.2024 14:15 Anna Strzemecka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanowisko do Spraw Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości-ogłoszenie z dnia 11.01.2024 r. | 2.0 | 11.01.2024 14:18 Anna Strzemecka |
Podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości-ogłoszenie z dnia 11.01.2024 r. | 1.0 | 11.01.2024 14:15 Anna Strzemecka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP