W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Ogłoszenie z dnia 11.01.2024 r. podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości

Dołącz do nas i miej swój wkład w rozwój gminy Konstantynów Łódzki. Szukamy osób, które wspólnie z nami chcą tworzyć przyjazną i otwartą administrację publiczną i pozytywny wizerunek urzędnika. Zależy nam na pracownikach, których atutem jest wiedza, zaangażowanie i pozytywna energia.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 25-01-2024

Informacje o ofercie

Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim,
ul. Zgierska 2,
95-050 Konstantynów Łódzki
z dopiskiem: "PODINSPEKTOR GPN".

Dokumenty można również składać  za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@konstantynow.pl), ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego albo korzystania z profilu zaufanego EPUAP.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów do urzędu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.konstantynow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw związanych z zabudową, zakładaniem, przeprowadzaniem oraz wykonywaniem urządzeń technicznych na nieruchomościach gminnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z ograniczonymi prawami rzeczowymi.
  • Przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających przekształcenie na podstawie ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
  • Przygotowywanie waloryzacji opłat przekształceniowych.
  • Przygotowywanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
  • Przygotowywanie odmowy wydania decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
  • Prowadzenie rejestru osób prawnych oraz osób fizycznych ponoszących opłaty roczne z tytułu przekształcenia oraz wprowadzanie do systemu księgowego przypisów i odpisów należności z tytułu opłat za przekształcenie.
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz ich korekt dla nieruchomości gminnych.
  • Prowadzenie rejestru aktów notarialnych.
  • Pomoc w przygotowywaniu zaświadczeń, wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
  • Przygotowywanie wniosków o: odpis księgi wieczystej, odpis z dokumentów znajdujących się w aktach księgi wieczystej, założenie księgi wieczystej, wpis w wieczystej.
  • Podejmowanie czynności związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych.
  • Przygotowywanie dokumentów przeznaczonych do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z zasadami dostępności cyfrowej dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Właściwe przechowywanie dokumentów w czasie godzin pracy i po jej zakończeniu oraz ich archiwizowanie.
  • Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności i określonych poniżej, a na polecenie przełożonych innych zadań statutowych Referatu Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości oraz zadań zleconych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki

Wymagania

Wymagane kwalifikacje niezbędne:

  • Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
    • wykształcenie: ukończone wyższe studia pierwszego lub drugiego stopnia, LUB
    • wykształcenie i doświadczenie zawodowe: średnie i 3 letni staż pracy

Pozostałe wymagania niezbędne:

 

  • Znajomość ustawy Kodeks cywilny,
  • Znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • Znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
  • Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Znajomość systemów informacji prawnej typu Lex,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dodatkowe kwalifikacje:

  • Staż pracy w urzędzie administracji samorządowej,
  • Preferowane kierunki studiów- administracja / prawo, gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia
  • Korzystanie z oprogramowania komputerowego: Windows, MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel)
  • Obsługa faksu, skanera, drukarki, kopiarki.
  • Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty

  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe lub/i inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez kandydata wymaganego stażu pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
  6. oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
  7. dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
  • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub,
  • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub,
  • świadectwo dojrzałości uzyskane  w polskim systemie oświaty lub,
  • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
    1. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
    2. można również dołączyć kopie dokumentów potwierdzających  dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
    3. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku, uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego,
    4. w przypadku niekorzystania z udostępnionego kwestionariusza – zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Benefity

Ze swojej strony gwarantujemy stabilność zatrudnienia- pierwsza umowa na czas określony 6 miesiecy, ponadto oferujemy:

  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
  • łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych, 
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny, 
  • pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach, 
  • rozsądne godziny pracy – wolne weekendy, 
  • dogodna lokalizacja – centrum miasta.

Warunki pracy i informacje dodatkowe

Warunki pracy:

  1. pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy (pełen etat), planowane zatrudnienie po 1 lutego 2024 r.,
  2. praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim,
  3. godziny pracy: 40 godzin tygodniowo, praca w równoważnym systemie czasu pracy, ruchomy czas pracy,
  4. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
  5. praca wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na pierwszym piętrze budynku, brak windy.

Uwaga!

Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. wg stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tutejszym Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Oświadczenia do naboru na wolne stanowisko
Oświadczenie.docx 0.02MB
Kwestionariusz dla kandydatów do pracy
Kwestionariusz​_dla​_kandydat.docx 0.02MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.01.2024 14:15 Anna Strzemecka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Stanowisko do Spraw Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości-ogłoszenie z dnia 11.01.2024 r. 2.0 11.01.2024 14:18 Anna Strzemecka
Podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości-ogłoszenie z dnia 11.01.2024 r. 1.0 11.01.2024 14:15 Anna Strzemecka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}