Tytuł/stanowisko: PODINSPEKTOR w Referacie Organizacyjnym
Dołącz do nas i miej swój wkład w rozwój gminy Konstantynów Łódzki. Szukamy osób, które wspólnie z nami chcą tworzyć przyjazną i otwartą administrację publiczną i pozytywny wizerunek urzędnika. Zależy nam na pracownikach, których atutem jest wiedza, zaangażowanie i pozytywna energia.
Informacje o ofercie
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim,
ul. Zgierska 2,
95-050 Konstantynów Łódzki
z dopiskiem: „Podinspektor OR”
Dokumenty można również składać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@konstantynow.pl), ale tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego albo korzystania z profilu zaufanego EPUAP.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów do urzędu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.konstantynow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Zakres obowiązków
- prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu, a w szczególności:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji i przesyłek wpływających do urzędu,
- odbieranie korespondencji elektronicznej,
- rejestrowanie korespondencji w systemie obiegu spraw i dokumentów UM-DOK, prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej,
- przyjmowanie korespondencji wychodzącej z referatów, rejestrowanie w książkach nadawczych, pocztowych i ich wysyłanie,
- obsługa jednostek organizacyjnych gminy w zakresie wymiany korespondencji;
- zamawianie oraz prowadzenie rejestru pieczęci urzędu;
- wydawanie wniosków, formularzy, udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków i sprawdzanie ich kompletności;
- udzielanie ogólnych informacji klientom urzędu z zakresu zadań realizowanych przez gminę, oraz sposobu załatwienia konkretnej sprawy;
- współpraca z Urzędem Pocztowym w Konstantynowie Łódzkim;
- wykonywanie odpłatnych usług dla mieszkańców polegających na kserowaniu, drukowaniu, laminowaniu i bindowaniu;
- zgłaszanie do PKGKŁ awarii instalacji wod-kan i ciepłowniczych zaistniałych w Urzędzie oraz napraw mebli i wyposażenia biurowego;
- zaopatrzenie w materiały biurowe; ewidencja zakupów i wydawanie pracownikom;
- zaopatrzenie oraz gospodarowanie sprzętem i środkami utrzymania czystości;
- prenumerata czasopism;
- zgłaszanie napraw mebli i wyposażenia biurowego;
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkieWymagania
Wymagane kwalifikacje niezbędne:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
- wykształcenie i doświadczenie zawodowe: ukończone wyższe studia pierwszego lub drugiego stopnia, LUB wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy
Pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o opłacie skarbowej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- Znajomość systemów informacji prawnej typu Lex,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe kwalifikacje:
- Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty
-
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe lub/i inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez kandydata wymaganego stażu pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo,
- dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty lub,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
- można również dołączyć kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku, uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego,
- w przypadku niekorzystania z udostępnionego kwestionariusza – zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Benefity
Ze swojej strony gwarantujemy stabilność zatrudnienia- pierwsza umowa na czas określony 6 miesiecy, ponadto oferujemy:
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny,
- pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach,
- rozsądne godziny pracy – wolne weekendy,
- dogodna lokalizacja – centrum miasta.
Warunki pracy i informacje dodatkowe
Warunki pracy:
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy (pełen etat), planowane zatrudnienie po 15 marca 2024 r.,
- praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim,
- godziny pracy: 40 godzin tygodniowo, praca w równoważnym systemie czasu pracy, ruchomy czas pracy,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dopłata w ramach działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
- praca wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku, brak windy.
Uwaga!
Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. wg stanu na dzień 31 stycznia 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tutejszym Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Anna Strzemecka
- Telefon: kancelaria@konstantynow.pl
- e-mail: 42 211 11 73 wew. 148
- Adres: ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki
Materiały
Oświadczenia do naboru na wolne stanowiskoOświadczenie.docx 0.02MB Kwestionariusz dla kandydatów do pracy
Kwestionariusz_dla_kandydat.docx 0.02MB Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 16.02.2024 14:31 Anna Strzemecka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanowisko do Spraw Kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o naborze-podinspektor w Referacie Organizacyjnym | 1.0 | 16.02.2024 14:31 Anna Strzemecka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP