Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
1. Odpowiedzialna/y za usługę: | Sebastian Nowak |
2. Numer telefonu: | 0 67 282 16 08 wew. 17 |
3. e-mail: | snowak@gminachodziez.pl |
4. Godziny urzędowania: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 |
5. Kasa Urzędu czynna: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400 |
INFORMACJA O SPRAWIE:
NAZWA USŁUGI |
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI |
---|---|
PROCEDURY ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Niezbędne dokumenty: 1. Władający nieruchomością powinien złożyć wniosek zawierający jego imię i nazwisko, dokładne położenie nieruchomości (nazwa ulicy, numer działki, obręb i arkusz mapy), rodzaj budynku(mieszkalny, usługowy, użytkowy) oraz numer telefonu w przypadku osobistego odbioru informacji o nadaniu numeru. 2. Załączniki: - dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości (akt notarialny lub odpis z księgi wieczystej - kserokopia), w przypadku zmiany właściciela nieruchomości w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed złożeniem wniosku - mapa zasadnicza, topograficzna, itd nieruchomości z zaznaczonym budynkiem lub kopia projektu z naniesionym budynkiem i oznaczonym wejściem (lub wejściami) wskazującymi ilość niezbędnych oznaczeń porządkowych dla danej nieruchomości w docelowym kształcie. |
CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE |
Zgodnie z KPA - bez zbędnej zwłoki (nie później niż w ciągu miesiąca) |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA |
Informacja o ustaleniu numeru porządkowego nieruchomości |
OPŁATY SKARBOWE |
Brak - nadanie numeru 17zł- za wydanie zaświadczenia |
TRYB ODWOŁAWCZY | BRAK |
PODSTAWA PRAWNA |
Na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052), Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze przestrzennej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 177),
|
Materiały
Wnioseknumer_nieruch.pdf 0.08MB Wniosek doc
Wniosek_onumer_porzadk.doc 0.02MB